söndag 16 augusti 2009

MÜSLI & LOPPISFYND

DET ÄR ALLTID GODAST ATT GÖRA SIN EGEN MÜSLI
TYCKER JAG! DETTA ÄR NICKLAS MÜSLI MED
HONUNGSROSTADE NÖTTER (kolla svt.se)
GISSA MIN FÖRVÅNING NÄR JAG FICK DENNA
FINA TRÄLÅDA MED LOGGA "SOCKERBOLAGET"
VEDEN TILL KAKELUGNEN PASSAR PERFEKT!
MANDELKVARN FÖR 10 KR PASSAR PÅ MIN
GAMLA BYRÅ SOM JAG FÅTT AV SVÄRMOR

DEN SÖTA GLASSKÅLEN MED TENNLOCK
KOSTADE BARA 20 KRONOR. FYLLD MED
LAVENDEL ÄR DEN EN FRÖJD FÖR ÖGAT!

NU SKA JAG KIKA IN PÅ ERA BLOGGAR FÖR LITE INSPIRATION!!!

NÄSTA VECKA KANSKE JAG LÄGGER UT BILDER FRÅN VÅRT

NYRENOVERADE VARDAGSRUM...VI FÅR SE =)

HA DT GOTT ALLIHOPA!

KRAM JUNHE




23 kommentarer:

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Mmm härliga fynd! Ja, jag vill se bilder från nyrenoverade rummet!
Skön söndag!
kram vännen!
nina

Stina sa...

Ja, det vardagsrummet vill jag se.

Nja, jag är inte så upptagen. Men jag mår mycket sämre än vad jag gjort på LÄNGE. Kramis

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hallojs!! Gottigt med egen musli..känns nyttigt!!
Söt mandelkvarn..ser framatt se ert nyrenoverade vardagsrum!!
ha en skön skön söndag!!

kramelikram Millan♥

Lily of the valley sa...

Härliga fynd! Det är alltid lika roligt att göra :D Precis som att se nyrenoverade rum! Det är alltid så spännande :D
Ha de gott
Kram Lily

alegni sa...

jaaa, hemlagad müsli slår allt annat i samma kategori! synd bara att man inte tar sig tid att laga sådant oftare. det är faktistk år sedan jag gjort egen... skäms...
så fina fynd o ja tack, vardagsrumsbilder är mycket välkomna!
kram
ingela

Jenny Oak Fae sa...

Så mycket fint..!

: )

TACK för din kommentar!

KRAM, Jenny

<3

Ann-Sofi sa...

Hej! vilka fina fynd du gjort :) Tack för dina fina ord i min blogg. Tänkte faktist på dig när jag fyndade porslinskärbrädan :) för du frågade mig vart man kunde hitta en sån. Jag har fyndat lite allt möjligt nu under sommar det är så kul, men nu börjar det bli överfullt här hemma. ser fram emot och få se erat vardagsrum :) Hoppas du får en fin vecka! Mvh Ann-Sofi

Eva Agnes sa...

Jättefina och jättebilliga prylar du fått tag i. Känn dig nöjd. Att dessutom få en sockerlåda är inte fy skam.

Vill så gärna se ditt nyrenoverade vardagsrum.
Kramar Eva Agnes

Kamomilla sa...

Så många fina mysiga ting! :)

Ullis/Leva på landet sa...

Kul med så mycket fynd. Vill gärna se bilder från vardagsrummet. Så kul med inspiration.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Lallis - liv och leverne sa...

Ja, vad gott det är med egen musli. Tycker jag också:)
kram Lallis

junhe sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
junhe sa...

FÅ SE OM JAG KAN SKRIVA RÄTT NU DÅ...SJÄLVKLART SKA NI FÅ SE BILDER FRÅN VÅRT VARDAGSRUM! DET ÄR BARA LITE "FINLIR" KVAR SOM SKA SÄTTA DEN DÄR PERSONLIGA PRÄGELN PÅ JUST VÅRT VARDAGSRUM! DEN SOM VÄNTSAR FÅR SE...TÅLAMOD ÄR EN DYGD SÄGS DET JU *SUCK* VÄNTAR SÅ JAG KAN SPRICKA EFTER VÅR BÄDDSOFFA. BLIR DET EKTORPS 3-SITS BÄDDSOFFA, ELLER VAD BLIR DET?

HEN EN FORTSATT BRA VECKA ALLIHOP!
SJÄLV LÄNGTAR JAG TILLS FREDAG DÅ JAG OCH MAKEN DRAR IVÄG TILL FJÄLLEN FÖR ATT FIRA 11:ÅRIG BRÖLLOPSDAG =))

HA DT GOTT/ KRAM J

junhe sa...

TÄNK ATT JAG SKREV TOKIGT IGEN...SUCK...ANTINGEN HAR FINGRARNA PÅ MIG VÄXT ELLER SÅ HAR TANGENTBORDET BLIVIT MINDRE...TROR JAG SIKTAR PÅ DET SISTNÄMDA FÖR MITT SJÄLVFÖRTROENDES SKULL *HIHI*

ellenors hörna sa...

nja inte ännu, måste ju ha ngt att skriva om juh =) stora varma kramar kan jag skriva istället som för att hålla till godo =) poss o krom

ellenors hörna sa...

stora kommande grattiskramar till er båda två på er 11 åriga B-dag.. otroooligt vad tiden går fort =)


22 22
19--98 11ÅR 20--09
08 08

ellenors hörna sa...

Så 22 här 22
19 --- 98 20 --- 09
08 08

Lyktor och Tyg sa...

Du har också hittat fina fynd. Lådan var ju perfekt, en mandelkvarn har jag också.
ha en bra vecka du med. Ska bli rolig att se vardagsrummet.
kram Kristina

Desirée sa...

Loppisfynd är roligt!

Monika sa...

Fniss! Så lustigt! Igår kväll härjade jag vilt i min receptsamling. Jag sökte efter ett recept jag har på müsli. Hittade det inte så jag gav till slut upp!

Så hittar jag ditt tips här!

Du ser, vi är till hjälp för varandra utan att ens veta om det! :o)

Vilka fina loppisfynd du gjort! Vad vore livet utan loppis, jag säger då det :o)

Ha det fint!

Kram

Monika

Färjtorp sa...

Hej!! Och tack för att du skrev hos mig, jättekul !

Vilka fynd! Tänk va kul det kan vara med riktiga loppisfynd.

Ha en bra dag
kram johanna

Mary-Augusta sa...

Hej! Vilken enkel och vacker idé med lavendel i glasburk;och vilken inspirerande blogg! Hamnade här hos dig då jag sökte på mattelänkar..! (Såg ett inlägg du gjort )

Jenny Oak Fae sa...

TACK för din kommentar & omtanke!

STOR kram från Jenny

<3