måndag 10 december 2007

Festhelg...

Ja, det kan man nog säga...för på fredagen var vi tre väninnor som myste till det med laxpanna, pasta, vitt vin och fikon i cognac. KANONGOTT & AVSLAPPNAT MYSIGT. Efterrätten avnjöts till Idolfinalen (har aldrig sett det, men jag måste säga att det var rätt spännande ändå =).

lördagen serverades tacos till 8 goa´& glada vänner och vi avslutade ätandet med päron kokta i lingonglögg med glass till.


Igår, söndag var vi bjudna till vänner i Ludvika. Vi njöt av sällskapet och en mycket god och kryddig älggryta =)

Nu får jag ta igen mig lite...för jag har gått och blivit förkyld =(

Önskar er allihop en bra vecka! Kram Junhe

13 kommentarer:

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det var värst vilket festande det varit här då! FÖrstår att du haft en trevlig helg!
Kram
Marie

Lilla Blanka sa...

Oj vilken "njutarhelg", mums vad gott det låter!
Krya på dig vännen så du inte blir sjuk till jul!
Kram
Mia

Vårt lilla hem sa...

Oj det låter som en rikigt "god" helg! :) Va härligt med vänner man tycker om, god mat och bara koppla av och njuta lite! Speciellt nu i juletider :)

Önskar dig en fin måndag!

Kram, Jenny

MiaMaria sa...

Stackare där som blivit sjuk!
Krya på dig ordentligt nu.

Paketet har du nog i morgon.

Hoppas du får en skön vecka!
Miamaria

n o r d i n g å r d e n sa...

DEt lät verkligen mer än gott, alltihopa!! Mari.

Evelinas hus sa...

Krya på dig.
Kram Caroline

junhe sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
junhe sa...

efter ett par dagar i sängen med värsta förkylningen och feber, värmer kommentarerna här ännumera =). visst har helgen varit fylld av god mat & vänner, men det värsta är att det får konsekvenser på byxlinningen! jag vet inte om byxorna blir trängre eller om jag utvidgas =D / ha en bra dag allihop/ kram J

Stina sa...

Puss ärtsoppan!

Stina sa...

Puss mjölpudding!

MiaMaria sa...

Skönt att du är på benen igen....

Trevlig lucia kväll!
Miamaria

Eva Agnes sa...

Men så mycket mat ni smäcker i er under en enda helg.... hi hi.
Det låter hur som helst vansinnigt gott alltsammans.
Ha det bra för nu är det alldeles snart helg igen.
Kramar Eva Agnes

Cornelias Corner sa...

Åhh...roligt att bloggare är intresserad fast min blogg är "låst"! Glad jag blir! Jag älskar att blogga men tyvärr så har en viss fd gjort så att jag inte kan känna mig "fri" i mitt bloggande. Därav låset. Vill du titta in är du mer än välkommen till min lilla blogg! Bor också i ett rött litet hus på landet. Glad jag hittade till din i vilket fall som helst.

Maila till qqornelia@hotmail.com så skickar jag instruktioner.