lördag 26 januari 2008

Antar utmaningen...


7 sanningar om mig själv!


1. Jag är extremt målmedveten (de som inte känner mig skulle nog säga att jag är envis som en röd gris)

2. KÄNSLOMÄNNISKA

3. Gillar att laga mat & baka...och älskar att äta upp det (tillsammans med ngt gott drickbart)

4. Jag gillar att dekorera, inreda, duka & arrangera!!!

5. Älskar kicken jag får av att åka slalom (trots 2 dåliga knän)

6. Jag tror inte jag kan leva utan SALT LAKRITS

7. Försöker se det positiva i alla situationer och ta vara på de ljusa stunderna (just för att kunna överleva de jobbiga perioderna i livet som kommer då och då)
Ha en bra helg/ kram junhe


26 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Hej där i Mangelboden!
Ganska bra egenskaper, tycker jag. Kör du vidare på den linjen.
Önskar att jag själv var lite mer socoal... :-)
Gillar knappt att lämna huset länge... Kanske blir det så med åldern ha ha ha
Ha nu en fin helg
Kramar Eva Agnes

MiaMaria sa...

Kul att få ta del av dina sanningar......

Lakrits är så himla gott finns det något bättre....nej!

Ha´en trevlig helg!
Miamaria

Ewa sa...

Hej tjejen! Och välkommen hem igen.
Jag har precis varit och skottat av min ballkong, efter snöstormen vi haft här i veckan. Pust!
Nu vankas lite god mat och sedan nån mysig film.

Ha en underbar helg!
Kram
/Ewa

Nina sa...

extremt målmedveten...vad härligt jag känner mig precis tvärtom - mer åt ufo hållet vet varken bu eller bä...

kram

♥ Pia... sa...

hej...ja det var sanningar det...en del stämmer på mej med...jag är en KÄNSLOMÄNNISKA ..ibland för mycket...gillar inredn, baka, laga mat OCH äta:). och sen så är jag (på ren värmlanska:) stönig som en gris.....men lakris..nää tvivale..och slalom...hyschhh..har jag aldrig åkt.....ha en härlig kväll...vilket det nu är framför tv eller datorn:)..PIA

Stina sa...

Kram till dig. Du är en verklig vän du. Puss

Hälsa min goding där hemma.:-)

Kamomilla sa...

Jag kan inte LEVA utan salt lakrits! Eller finsk salmiak... ah

Nygammalt sa...

Kul att få läsa om dig.

Förstår att tiden gick fort, brukar ju göra det när man har roligt. Thailand är ett vänligt och härligt land trots vissa brister...djur och toaletter t ex. *fniss*

Önskar dig en fortsatt trevlig helg!
Kram.

alegni sa...

jag tänkte säga samma som kamomilla!
känslomänniska, jo. det är jag också, o så var det ju det där med att äta... ;)

Radhusdrömmar sa...

Känner igen mig ialla din egenskaper utom slalomen.

Ha en fortsatt bra helg!


Kram Johanna

IKT i min vardag sa...

Trots att jag inte äter godis längre var jag tvungen att ta några saltlakrits-godisar efter middagen. För gott för att låta bli...
Intressant att läsa om vem du är, känner igen mig själv på vissa punkter.

Hälsningar Linda

junhe sa...

TROTS HELGEN MED DESS BESTYR ÄR DT ALLTID LIKA KUL ATT KIKA IN HÄR & LÄSA ERA INLÄGG...ÄNNU TREVLIGARE ATT VETA ATT JAG INTE ÄR ENSAM OM MINA "SANNINGAR" *fniss* KÄNNS MINDRE ENSAMT DÅ =) KRAM PÅ ER

Mitt hem är min borg sa...

Välkommen hem.. Herre gud så avis jag e på er.. 2 veckor.. Det vore nåt de..

Kul med dina sanningar.. =)

Kram Linda!!

Birgittas minnen sa...

Låter som en trevlig person och målinriktad är väl en god egenskap. God mat och dryck och gott sällskap därtill förgyller tillvaron. Kram och ha det gott.

Lisas torp sa...

Tack för titten hos mej! Du har ju riktigt bra egenskaper!! Å, lakrits är ju himla gott!:)

Ha en bra vecka!

Kram

Lisa

Anonym sa...

Puss. Du är välkommen!
Idag var jag så trött så.
Men det var ju inget nytt förstås. Kramis

Lilla Blanka sa...

Kul med "sanningar", tycker du verkar supermysig!
Kram
Mia

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hej och Välkommen hem igen! Visst är det så att det är skönta att komma hem igen när man varit borta ett tag...Lika härligt är det att planera inför nästa resa...
Kul att läsa dina "sanningar"
kram
Marie

junhe sa...

lilla blanka...

tack, vad du är gullig=)

Ann-Catrin sa...

Alltid så roligt att läsa små sanningar... redig och bra människa du är!!!
Vilken underbar semester nui verkar ha haft... förstår ni längtar tillbaka!
kramar A-C

Karin i Villa Grå sa...

Tänk att det alltid är lika roligt att läsa andra bloggares sanningar och avslöjanden :-) Me like!

Jaaaa, jag håller med dig, du är en klok kvinna! HUR kan någon enda människa överleva utan saltlakrits? Det är ett mysterium! *dreglar*

Kram, Karin

H ennA sa...

Jag skulle skala potatis en dag i augusti och hittade en sån där hjärtformad potatis som du har på bilden :-) Någon dag efter det friade min älskade första gången! Den andra gången frågade han om min hand på förlovningsdagen :-)
Lite roligt att ha minnen av en potatis..och din fick ju mig att åter igen att dra på smilbanden!

Ha en bra dag!

Kram Anne

"M" sa...

Kul att läsa om hur du är...kram

Wickans värld sa...

Hej o välkommen hem!
Så härligt att ni är nöjda med er semester!!
Lakrits är gott....å slalom är kul att åka!!!

Jag har lagt upp de böcker jag nyss har läst o den jag läser just nu. Men har funderat på att skriva lite om varje bok... får se vad som händer!!

Hannele på Hisingen sa...

trevliga sanningar

ellenors hörna sa...

du e väl för go då sis. älskar dig av hela mitt hjärta å sinne å allt det dära.. jag ska få en utmärkelse på jobbet ett silver K pga alla sälj :P hihi.. kram i kvadrat