torsdag 3 januari 2008

VINNAREN ÄR...


Tävlingen är över!
Tack för ert intresse och urgulliga kommentarer.
I mina ögon är ni alla vinnare, vinnare i att vara snälla och goá =)
Min man fick dra en lapp och bland er 39 bloggare som deltagit drogs:






spänningen är olidlig....







GRATTIS Jes/vita villan vila

Mejla din adress till min gmail(mangelboden@gmail.com) så fort du kan. Imorgon åker vi på semester och kommer tillbaka den 19 januari.


Var sitt tröstpris delas också ut till: Eva Agnes & Alegni.

(Mejla mig era adresser till ovanstående adress =)


Här faller snön tätt(äntligen kommer den riktiga vintern)så det blir att ta på sig varma kläder när jag ska dra iväg till jobbet för att arbeta sista dagen. Här sitter jag och längtar till solen, och när jag sitter i Thailand vid poolen med en fruktdrink i handen kanske jag längtar till skidbackar och snö =)


Vem vet, hur som helst; vad ska ni hitta på idag då?


KRAM JUNHE


36 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Hurra!!!!!
Tänk att lilla jag vann...
Ååå vad glad jag blir :D
Den var ju bara sååå fin, zinkstruten!

Tusen tack rara Juhne!

Pling. You´ve got mail :)

Hi hi!

Ha nu en underbar semester i Thailand!!!

Stor kram från Jes
Vita villa vila

alegni sa...

Jag är också jätteglad o väntar med spänning :)
Tusen, tusen tack o lycklig resa!
Kram
Ingela

Radhusdrömmar sa...

Äsch ingen vinst.... jag som brukar ha tur med sånt.
Men lika glad är jag för det... :-)
Fast det är lite segt just nu, sitter på jobbet och har det ganska lugnt och lite tråkigt.

Ha en super duper semester!!!

Kram Johanna

MiaMaria sa...

Grattis till vinnarna......

Här är det vitt på marken... mannen har tagit den yngsta för att åka slalom... den stora tjejen tränar innebandy och jag får väl ta och städa lite. Lite smycken ska jag nog göra också......

Imorgon bär det iväg tiil Skövde på dotterns innebandy cup. Så för oss övriga i familjen bor vi på hotell i Skövde och myser och melan matcherna springer vi lite i affärer.

Önskar dig en toppen resa Må så himla gott!

Miamaria

♥Linda♥ sa...

Hej och god fortsättning!
Tack för dina kommentarer inne hos mig! Jag har faktiskt tagit mig en paus under julledigheten... Det har varit så mycket annat så tiden för att blogga har inte funnits. Man måste ju unna sig att bara slappa oxå, när man väl är ledig!
Strax utanför Habo hittar du Lustfyllt, en inredningsaffär som du måste besöka om du inte gjort det innan. Den är helt underbar!!! Och ligger i en helt underbar miljö!
De har dessutom en blogg:http://www.lustfylltkeramik.blogspot.com/ Besök gärna den!
Ha en toppenresa till Tailand!
Kram/Linda

Ewa sa...

Hej Jhune, och tack för ditt som vanligt trevliga inlägg.

Härligt med snö. Här har vi snö, men det är inte så mycket... Det mesta som kommit har töat och regnat bort. Konstigt. Något har hänt med klimatet. Minns barndommens vintrar, och vilka snöhögar och plogkarmar det var.

Önskar er en underbar semester. Vi satt igår och kikade vart man kan åka i mars. Lutar mot Egypten. Tänkte bara vara 1 vecka, så då får det bli något på närmare håll.

Varma kramar i massor, och drick en fruktdrink för mig med.
/Ewa

H ennA sa...

Snöflingorna svävar ner här med :-)
Önskar er en trevlig resa och hoppas ni får det riktigt bra i värmen!

God fortsättning!

/ Anne

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Har du hunnit smaka på kaffet redan?
Önskar dig en underbar semesterresa, sänd hem en och annan solstråle till oss som är kvar.
Kram nina

Lavendel & Romantik sa...

Hoppas du får en härlig semester Ha det gott Kram/Majsan

Ann-Catrin sa...

Grattis till dom som vann!!!
Och så vill jag önska dig en underbar Thailandsemester nu...börjat packa kanske...fat det är väl inte så mycket man behöver där..lilla bikinin bara!!
STOOR kram A-C

Ann-Catrin sa...

glömde...jag har länkat dig hoppas det är ok!!

junhe sa...

LÄMNAR NU ETERN FÖR ETT PAR VECKORS SEMESTER! HA DET GOTT ALLIHOPA, TILLS VI HÖRS IGEN!! FÖRKYLNINGEN TAR JAG DESSVÄRRE MED MIG, MEN TACK FÖR ERA OMTÄNKSAMMA KOMMENTARER!!! KRAM JUNHE

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Visst det går bra att länka mej,då kanske det går bra att länka dig?
Ha det så mysigt på semestern.
Kram Liselotte

Guldkorn i min vardag! sa...

Ha det gott på semestern.
Kram Ulla-Bella

Lea sa...

Snö, jag är så less is och dunfjun snö. Jag vill ha riktig snö!
Men nu får du sol, bad och strand! Ha det bra!
/Lea

junhe sa...

HAR HAFT SÅDAN RESFEBER INATT OCH FÖRKYLNINGEN HAR BARA BLIVIT SÄMRE. FÖRSÖKTE PIGGA UPP MIG GENOM ATT BLOGGA...DT HJÄLPER, MEN TAR INTE BORT FÖRKYLNINGEN...NU ÄR DET DEFINITIVT...OVER AND OUT! KRAM j

Lilla Blanka sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna!
Åh Thailand låter inte dumt Junhe, gissar att du sitter på flyget eller så nu :)
Kram och ha en underbar semester!
Mia

Fröken Fräken ifrån Fryken.. sa...

Hej,

Jag gillar din mysiga blogg, självklart får du länka till min blogg, hoppas det är ok att jag länkar till din?

Önskar dej en superskön & 3-vlig semester!!

/Kram Frida

Ps 1. Tack för dina kommentarer inne hos mig!

Ps 2. Grattis till dom som vann!!!

Eva Agnes sa...

Ha det nu i Thailand och jag kommer att sakna dig.
Reskramar Eva Agnes

n o r d i n g å r d e n sa...

Oj, oj, en fina tävligen missade ju jag, attans! Ha nu en rikrigt skön semster i solen Junhe!!! Mari.

Rachel sa...

hejsan!
första gången jag hälsar på din blogg. trevligt att du hittat min :) alltid trevligt med lite avtryck.
trevlig helg till dig med!
kram rachel.

MiaMaria sa...

Kunde ju inte låta datorn vara hemma....

Hoppas du får en skön resa!

Miamaria

Stämningsfullt sa...

Åh ska ni till thailand? Ha en riktigt trevlig resa! Självklart så får du länka till mig! :)

Hem & Harmoni Marie sa...

Vill bara önska dig en skön och avkopplande semester! Njut..
Och krya på dig också! Kram Marie

IKT i min vardag sa...

Hejsan!

Kul att se att du har hälsat på hos mig, på så sätt hittade jag hem till dig:)
Hoppas att du får en underbar semester. Själva siktar vi på en resa i februari.../Linda

Nygammalt sa...

Grattis till vinnarna!
Önskar dig en underbar resa. Sola och bada lite åt mig med! ;)
Kram.

ellenors hörna sa...

Hallå älskade storasyster. Jag hoppas att du blir bättre, vem vet thailändarna kanske har ett hopkok åt dig så du blir frisk :P
Tack för dina inlägg, big support my dearest.. Pok Ellenor

Marie sa...

Hoppas du får en helt underbar resa!

Kram Marie

Ewa sa...

Hej vännen!

Jag har en liten utmaning till dig på min sida. Hoppas du vill anta den.

Kram/Ewa

alegni sa...

jag har tagit mig friheten att länka dig. hoppas det är ok.
o så hoppas jag att du just nu njuter för fulla muggar där du är!

Anonym sa...

hej
du tävlade i min tävling...tyvärr var det ingen som svarade alla rätt...så jag ska ha en utslagstävling för er 3 som ändå ville tävla=)
Kika in hos mig och läs dagens inlägg om hur det går till =)
Tack för att du ville tävla//Lie

Eva Agnes sa...

Du ligger förstås just nu på någon Thailändsk plage och lapar sol. Medan jag går omkring i kallt regnrusk. Men det gör inget för när jag öppnade brevlådan i dag hade du skickat mig två hjärtan som värmde lika bra som solen.
Kram och TACK!
Eva Agnes

alegni sa...

Tusen tack för den fina påsen!
*myser*

Stina sa...

Puss och kram

Nina sa...

välkommen hem hoppas ni har haft det mysigt !!!

kram

Hem och Lycka sa...

Grattis Jes! kram