tisdag 1 januari 2008

TÄVLING

FÖRST VILL JAG TACKA FÖR ALL INSPIRATION JAG FÅTT UNDER 2007, BLOGGANDET VISADE SIG VARA BÅDE GIVANDE & ROLIGT. JAG VILL OCKSÅ TACKA ER SOM KIKAT IN HOS MIG & LÄMNAT SÅ GOÁ & VÄRMANDE KOMMENTARER. DE TAR JAG MED MIG LÄNGE...

VAD PASSAR VÄLL BÄTTRE SEDAN, ÄN EN TÄVLING SÅ HÄR PÅ ÅRETS FÖRSTA DAG =)

ALLA SOM LÄMNAR EN KOMMENTAR HÄR IDAG ELLER IMORGON
(1-2 JANUARI), ÄR MED I UTLOTTNINGEN AV EN
ZINKSTRUT MED ETT LITET GRÅTT TRÄHJÄRTA (från zinkbaljan)
En kommentar per bloggare!

HA EN BRA TISDAG ALLIHOP!
SJÄLV SKA JAG KURERA MIG FRÅN EN FÖRKYLNING, IGEN =(

43 kommentarer:

Cornelias Corner sa...

Aha..hmm..det var alltså förra januari ni var i Thailand?! :)

Hur som så är jag jättegärna med i tävlingen! Krya på dig!

junhe sa...

Både ja & nej, vi var där den 3 januari 07, men åker nu igen den 5 januari 08. Dt skulle vara intressant att få läsa din blogg =) ha en bra tisdag!

Nygammalt sa...

Tänkte bara komma in och önska dig en god fortsättning...och så är det tävling på köpet. Kul! =)
Lra,-

♥ Pia... sa...

Jaaa.säjälvklart VILL ja va mâ...tävling ..där man inte behöver prestera nåt mer än att skriva..det passar mej bra. OCH ZINK DET GILLAR JAG MINSANN:)..ja förkylningar är inte nåt roligt..har oxå en släng av detta..hostar ,snörvlar och hackar..men som tur är så smittar man inte nån när man sitter vid datorn..bra va:)...du får kurera dej och ha ett riktigt gott ntt år...PIA...

Lilla Blanka sa...

Hej Junhe!
Mitt zinkhus, som du undrade om, har jag fått av min man i julklapp. Men jag vet att han köpt det på Grönbergs Interiör (Göteborg) hihi en av mina absoluta favoritbutiker :)
Kram
Mia
PS Oh, vilken fin strut...!

Maria sa...

Roligt att du hittat till mig så att jag hittade till dig! Och så har du tävling också som jag nu kommer med i, extra roligt!
Det låter som om väntandet på nya året var rätt så skönt för dig trots förkylningen, det lät så lugnt och avslappnande att käka popcorn och titta på fyrverkerier ut genom fönstret.
Gott nytt 2008 önskar jag dig!

Åsas Kammare sa...

Åh, vad roligt med en tävling på årets första dag, den vill jag vara med i! En sådan fin strut!

Ha en fin dag!

Hem & Harmoni Marie sa...

Åh, va kul. Årets första tävling! Sånt piggar ju alltid upp.

Hoppas du känner dig bättre! Lite varm choklad kanske hjälper? ....
Ha det gott, kram Marie

PS. Zinkstruten var ju jättesöt! Håller tummarna...

Radhusdrömmar sa...

Hoppas att du hade en trevlig nyårskväll, trots förkylning.
Tävlingar är ju alltid kul! Hoppas jag vinner :-)

Kram Johanna

MiaMaria sa...

God fortsättning på det nya året!

Hoppas du får ett härligt år.

Självklart vill man vara med och vinna denna strut...

Hoppas du blir fort bättre från din förkylning....du ska väl ut och resa... visst var det väl så Thailand nästa....

Miamaria

Nilla sa...

Tror inte jag varit inne på din sida förut, va fint du har det.
Va kul med en tävling:)

Kram Pernilla

Ann-Sofi sa...

En tävling va kul!
fin strut den kan jag ta (;

God fortsättning och krya på dig!

Mvh ann-sofi

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Vad kul med en tävling, men också skoj att just den där struten gick jag och tittade på hos Lavendel o Romantik, men man kan ju inte köpa allt, fast nu kanske man kan vinna den.
Jag såg att du undrade vart det finns nått Zinkhus, Gruvgatan 13 hade sådana före jul i alla fall.
Nu sätter jag mig ner och håller tummarna.
God fortsättning
Kram Liselotte

Nina sa...

hejsan gumman hoppas du hade ett suverän nyårsafton...jag somnade medans jag läste saga till barnen och vaknade 22:30 och gick och lade mig på riktigt.....hm så rolig var jag !!!

jag ärg ivetvis med på tävling ; alltid lika kul!!!håller tummarna !!!

Eva Agnes sa...

Oj, lillflickan du firar jättefint det nya året med zinkstrut och hjärta.
Vem vill inte ha ett sådant.
Stora nyårsskramar
Eva Agnes

Ninis74 sa...

Önskar dig ett gott nytt år !

Anonym sa...

sicken söt strut! =)
gott nytt år!

stina sa...

Kul att du tittade in hos mig så jag hittade dig precis lagom till en utlottning! Så mysigt att åka till Thailand .....önskar att jag också skulle åka! Hoppas att du hittar butiken i Gamla Stan (vet ej vad gatan heter men tyska kyrkan ligger bredvid ,typ 20 m upp från Västerlånggatan.)Kram Stina

My Lovely Things sa...

vad kul att du hittade in till mig. Kommer gärna tiita in till dig igen. Kan jag länka dig?

Mvh Anna

My Lovely Things sa...

Oj, jag glömde. Kul med tävling. jag vill gärna vara med.Zink är ju super fint.
Kram Anna

alegni sa...

tack för besöket på min blogg o för din uppmuntran :)
jo, jag vet att det går att leva ett sundare liv, man måste bara bestämma sig!
på återssende :)
ingela

Tidsmästarinnan sa...

hej hej! vad kul, jag hittade hit via radhusdrömmars blogg och så är det tävling första gången jag kikar in! Såklart jag vill vara med i utlottningen.
Hoppas ni får en supertrevlig resa!
Glada hälsningar,
S

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Hej vännen! hoppas att du hade sen superfin nyårsafton. Här är vi lite låga då lilltjejen vår har varit sjuk i över en vecka, magsjuk och förkyld. Svärmor ligger i respirator...:( usch! men när man går in på bloggen blir man lite gladare då det finns så många snälla människor som lämnar så fina komentarer. Balnd annat du. Hoppas du får ett bra 2008 och att vi hörs snart igen....vad fin den var zinkstruten. !kram i mängder.

Kamomilla sa...

Gott Nytt År till dig! Må det nya året fyllas av fina stunder och glada händelser!'

Kamomilla

Eleonor (Elle) sa...

Önskar Dej ett gott Nytt år och en krya på Dej kram får Du också från mej o mina älskade katter Otto o Åskar..
Elle

Unknown sa...

Det vill jag vara med på!! hi-hi...Ha en himla god fortsättning! å tack för din fina kommentar!! kramar Malin

Jes/Vita villa vila sa...

Å jag som bara ville kika in & önska dig ett riktigt
GOTT NYTT ÅR!

Och så var det en tävling på köpet :D KUL!
Jag vill va me´! *fniss*
SUPERFIN strut!

Stor kram /Jes

Ljuva ro sa...

Åh va roligt med tävling! Hoppas hoppas!!

Ann-Catrin sa...

Och jag som trodde ni hade åkt...men det är ju bara några dagar kvar.. så underbart ni ska ha det!!
Kul med tävling... fast jag är ingent turgumma precis..men hoppet är ju det sista som överger en.."ler".
Stor kram A-C

Handplockat sa...

åh det e klart att jag blir gla då du vill länka till mej

sedan gillar jag ju dina tävlingar =)

och tröst priset jag fick förra gången...
http://mittval.blogspot.com/2007/12/bloggandet-ger-mej-s-mycket.html

ha en bra start på 2oo8

tjingeling

Lea sa...

Hej hopp!
Jag vill gärna vara med på tävling!
Om jag inte hinner in fler gånger innan ni åker till värmen får ni ha en underbar resa och verkligen njuta av tiden där borta.
Ha det bra !/Lea

Kaffebönan sa...

Zink är otroligt vackert, jag har en massa pottor här av just zink:-)
Ha de fint o tjingelong på dig o en trevlig tid 2008.
http://kafferasten.blogg.se

Hanna i Det stora grå huset sa...

Oj då, inte så smart att titta in till dig såhär mitt i natten... Nu blev jag ju riktigt hungrig! :-)

Hoppas att ni får det bra på resan i Thailand! Passa på och njut ordentligt av värmen, för den lär du inte få känna av på ett tag här hemma iaf!

Titta gärna in hos mig på min relativt nya blogg!
Kram Hanna i Det stora grå huset

Husbilsresan sa...

Ja, det är ju en likadan strut som jag köpte hos Majsan häromdagen....men det gör inget , jag kan ha två =)
Krya på dej nu...och god fortsättning på det nya året.
Kram/Gunn

Fröken Fräken ifrån Fryken.. sa...

Hej, tänkte bara titta in och tacka för hälsningen du lämnade på min blogg... och så var det tävling oxå :-)

Krya på dej!!

/Frida

Ewa sa...

Hej min fina vän!

Tack, och jag önskar dig detsamma. Inte kul att vara sjuk.

Du. Receptet på "Saffransfisken" mottages tacksamt. Såg jättegott ut.

Thailand... Åååh... Jag vill också. Rymms jag i din resväska?! Hittar du en kimmono i svart siden/silke till ett bra pris, och har plats i väskan, så beställer jag gärna en.

Tack själv för all inspiration och trevliga inlägg. Ser fram emot ett fint blogg-år 2008.

Ha det gott nu på resan, och var rädda om er.

Kramar
/Ewa

Ewa sa...

PS: Och ja, jag är gärna med i tävlingen jag med.

Kram igen!
/Ewa

happymajsan sa...

Tittar in och önskar God fortsättning på det nya året. Är gärna med i tävlingen men det är inte det viktiga utan vill tacka för din underbara blogg och alla andra bloggare, ni bjuder på Er själva och är helt fantastiska. Kram från "gamtanta" och lycka till i bloggvärlden. (Har tyvärr ingen egen blogg men hoppas jag får vara med ändå.)

happymajsan sa...

PS Ha det så bra i thailand DS

Kram

Diverselådan! sa...

Hare så himla skönt i underbara Thailand. Det finns inget bättre land att åka till. Lucky you, som har resan framför er. Jag är redan igång och fundrar på när jag kan åka nästa gång.
Hoppas snuvan går över tills du åker.
Kram från Annette

Anonym sa...

Hej!
Vill tacka för besöket och önska god fortsättning och trevlig resa. Vi sticker nog till Indien i mars, längtar så. Hälsa solen från mig...
Jag kommer och tittar in igen hos dig, jättemysig hörna du har.
Kram Jenny

Blommiga Karin sa...

Jasså du har oxå drabbats av förkylnings baciller...usch!
Krya på dig!/Karin

Hulda sa...

Godt nytt år til deg! Så koselig med en utlodning. Fint kremmerhus. :) God bedring med forkjølelsen.