måndag 21 juli 2008

TÄVLING...


TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!
MIN MAN HAR 15 PAR SKOR (trot eller ej =)
INGEN HAR SVARAT RÄTT, MEN
alegni var närmast med 9 par
eleonora svarade 8 par
efter en lottning mellan "hemma på landet" & "nygammalt" som båda svarat 6 par...
går den 3:e vinsten till...nygammalt
SKICKA MIG ERA ADRESSER VIA gmail SÅ SKICKAS VINSTERNA...
VAD DET BLIR FÅR NI SE =)
IMORGON ÅKER VI TILL HELAGSFJÄLLEN OCH VANDRAR 4 DAGAR...
SKA BLI SÅ UNDERBART. SEDAN BLIR DET TILL ATT VARA HEMMA (och jobba lite) SISTA VECKAN INNAN MAN SKA BÖRJA JOBBA (på riktigt) IGEN.
kram & hej/ junhe

7 kommentarer:

alegni sa...

YAY!
mitt första förslag var elva par, men jag tänkte att det nog inte är många män som har så många par skor. så fel man kan ha :))

Eleonora sa...

Va kul - det var första gången jag vann på bloggen! Sååå glad jag blev och vilken fräsching till man du har, som äger hela 15 par!!

Har ingen aning om vad gmail är. Hur gör jag? Annars har Stina min adress.

Tusen tack och kram

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till vinnarna. Härligt att åka o vandra i fjällen. Vi kommer inte till fjällen i sommar utan får försöka ta en sväng i höst. Det är så ljuvligt den årstiden också.

kram Ullis

Ann-Sofi sa...

Men ååhh... tråkigt ): bättre lycka nästa gång då(: att han hade så många par! min kille har 3 par haha...

Ha det bra på vandringsturen hoppas ni får fint vader och mycket att upptäcka.

Mvh ann-sofi

Anonym sa...

Grattis till vinnarna.
Ha det så härligt i fjällen.
Kram

Jojo sa...

Hej!
Vilken fin blog du har!
Tänkte lämna ett litet hej här innan jag fortsätter och snokar runt.. =)

Ha det bra i fjällen!
Kram Jojo

Eleonora sa...

Det blir spännande nu att se fram emot Posten. Jag gläser mig sååå! Har mailat min adress. Kram och ha det så gott nu sista semesterveckan