söndag 20 juli 2008

UTSLAGSFRÅGA

MEN VAD KUL ATT SÅ MÅNGA VILLE VARA MED OCH TÄVLA...
JAG TRODDE NI VAR PÅ SEMESTER ALLIHOP *fniss*
ALLTID LIKA KUL ATT HÖRA VAD MÄNNISKOR JOBBAR MED, SJÄLV ARBETAR JAG PÅ EN FÖRSKOLA SEDAN 6 ÅR OCH TRIVS SOM "HANDEN I HANDSKEN"


RÄTT SVAR PÅ MIN FRÅGA ÄR 30 PAR SKOR!
ja, jag vet...när jag räknade dem blev jag full i fniss. men jag ÄLSKAR skor!
man kan inte få för många, och jag använder alla nästan lika mycket.
här är mina 3 favoriter =)


FÖLJANDE 8 SVARADE RÄTT =)

alegni

fröken sidenskär

fint hemma

hemma på landet

miamaria

nygammalt

a home fare away

eleonora

UTSLAGSFRÅGAN BLIR: HUR MÅNGA SKOR HAR MIN MAN?

(min man tyckte det var en jättebra idé *fniss*)

INGET ALTERNATIV GES, DEN SOM GISSAR RÄTT ANTAL VINNER, SEDAN DRAS DE 2 SOM VAR NÄRMAST RÄTT ANTAL. SVAR GES SÅ FORT SOM MÖJLIGT OCH FRAM TILL IMORGON, MÅNDAG 16:00. SKICKA ADRESS VIA GMAIL.

LYCKA TILL & TACK FÖR ALLA SVAR =)

6 kommentarer:

alegni sa...

vad spännande! jag gissar att han har nio par :)

Stina sa...

Jag tror att skrotnisse har 3+3=6 par.
Puss

Ann-Sofi sa...

Åhh vad kul! att jag hade rätt... nu ska vi se om jag kan pricka in rätt antal igen då.. Han har nog 5 par (: tror jag.

Mvh Ann-sofi

Eleonora sa...

Jag tror 8 - då ingår stövlar, pjäxor, träningsskor, sandaler, vardags och finskor.
Lycka till med dragningen. Kram

Nygammalt sa...

Ja du, vill inte härma Stina men jag tror stenhårt på 6 part. Några gamla och något nytt par.

*håller tummarna hårt*

Kram!

Desirée sa...

Attans...att jag svarade fel.....=)