onsdag 16 juli 2008

TÄVLING...och att vara rätt skodd...

GODMORGON ALLA GLADA SEMESTERFIRARE =)
HÄR LYSER SOLEN BÅDE UTE OCH INNE *fniss*


Snart åker vi iväg på riktig semester...ni vet en sådan semester då man inte behöver tänka på en massa "måsten" och krav. Först då känns semestern verklig!


Jag skrev något liknande förra året...om att semestern är viktig. För att man ska orka vidare i livet måsta man ta en paus och ladda batterierna!!!


NU ÖVER TILL TÄVLINGEN!

FÖR ATT VARA MED SKA DU SKRIVA VAD DU ARBETAR MED & SVARA PÅ FÖLJANDE FRÅGA:
HUR MÅNGA PAR SKOR HAR JAG?
(vandringskängor, stövlar, sandaler, gymnastikskor osv)
1) 25
X) 30
2) 35


ETT SVAR PER BLOGGARE & TÄVLINGEN PÅGÅR TILL SÖNDAGEN DEN 20 JULI kl.18:00
3 VINNARE PRESENTERAS PÅ MÅNDAG DEN 21 JULI OCH VINSTERNA SKICKAS PÅ MÅNDAG OM JAG FÅR VINNAR ADRESSERNA SNABBT (på måndag eftermiddag drar vi iväg på "riktig"semester =) Annars skickas vinsterna den 27 juli (söndag)


VAD KAN MAN DÅ VINNA?

JO NÅGOT HEMMAGJORT, GAMMALT & NYTT (med inspiration från miamaria)



En ljuspåse i linne & spets


En glasklocka med fat

2 zinkformar till värmeljus från Chic Antique


LYCKA TILL OCH HA EN BRA DAG ALLIHOP!


NU SKA JAG FÖRBEREDA LITE FIKA TILL EN VÄNINNA SOM KOMMER HIT =)

19 kommentarer:

En inredoholic sa...

Jag tror 35 :)


Skålen är Chic Anique...

Ha en under under underbar semester :)

Kram och hoppas jag vinner !!
Jannice

Ullis/Leva på landet sa...

Hittat hit för första gången och då är det tävligen, kul. Fin sida du har, älskar också att vandra i fjällen.

Jag är lärare och tror att du har 35 par skor.

Kram Ullis

Desirée sa...

Jaa, vad roligt med tävling!!!!Jag tror du har 25 par skor! Och jag arbetar med verksamhetsutveckling.
Ha nu en riktigt skön och avkopplande semester & naturligtvis får du länka. Många semesterkramar från mig!

Jenny Oak Fae sa...

Vilka fina vinster !!!

Jag gissar på 35 par.

Vad JAG jobbar med..? Inget alls...jag är sjukpensionär, men utbildad till dekoratör och konsthantverkare.

Kram & ha en underbar semester !!!

/ Jenny

<3

Lily of the valley sa...

Jag tror på 35 par skor.

Jag är levnadskonstnär :D

Ha en underbar semester
kram Lily

alegni sa...

hej gulliga junhe!
jag gissar att du har 30 par skor. jag är egenföretagare/översättare!
kram,
ingela

Kamomilla sa...

Hej!
Jag gissar på 25 par? Jag jobbar som deltidanställd försäljare men är utbildad barnskötare och ska jobba med det i höst.
Tävlingar är så spännande och kul!!!

Ann-Sofi sa...

Hej!
Vad kul med Tävlig(:
Jag tror du har 30 par skor, alla alternativ var många par... tror jag äger högst 5 par tihi...
Jusst nu arbetar jag inte med något är långtidssjukskriven, men arbetade sisst som vårdbiträder men är utbildad kock.
Önskar dig en trevlig semester!

Ann-Catrin sa...

Hallå där!!

Jag tror du har 30 par skor...
och jag arbetar som egenföretagare inom catering.
ha nu en skön semester!!1
kram A-C

stina sa...

En tävling med fina priser !!Vad kul!
Jag jobbar som barnskötare på fritids,,,,ja du kanske har 25 par skor!? Ha en skön semester....själv njuter jag för fullt!
Kram stina

Stina sa...

25+5=30

Stina sa...

Ja visst ja...jobbet ja....SJUK!

Unknown sa...

Jag tippar på 35 par....!!!
Arbetar som floristlärare....

Ha det gott! kramar Malin

MiaMaria sa...

Hej!

Har inte fått mail från dig ang... halsband.... tyvärr så reser jag bort i en vecka så det blir nog lite ont om tid att göra halsbandet. Hoppas att du hittar någon annan som kan hjälpa dig....

Så ska man gissa på 30 skor tror jag och jag jobbar på barnhem....

Må så gott och ha det så bra!
MiaMaria

Nygammalt sa...

Hallå där!
Vilka fina vinster, de vill jag ju vinna såklart.
Jag gissar på 30 par och jobbar med kosmetik.

Önskar dig en riktigt skön semester!
Kram.

färg o form sa...

Hej Hej!!
Kul att titta in hos dig och alla dina ting!!
Vips!! när jag hälsade på då är det tävling,kul kul.

Jag jobbar som Bildpedagog och egenföretagare och jag tror att du har 35 par skor, med tanke på din vandring!!
Kram Hannah

A home far away sa...

Hej jag är här för första gången o vilken tur du har tävling, jag gissar på 30 par skor
Ha en fin semester


Kram Gunilla i Singapore

A home far away sa...

Och sedan flytten till Singapore jobbar jag inte längre, jag har tagit någa friår att ägna åt mig själv och familjen.
Dessförinnan arbetade jag som projektadminitratör på en översätningsbyrå i centrala Stockholm

Tjing
//Gunilla

Eleonora sa...

Hej vännen,
Jag tror du har 30 par! Kul tävling!
Kramis på dig