söndag 7 oktober 2007

Enkelt, glatt och avslappnat


"Titta in till någon när helst du känner för det. Säger de: Usch, är det du, kan du ju alltid titta ut igen" - Nalle Puh


Jag anammade Nalle Puh, och åkte till fjälls och besökte en väninna.


Enkelt, glatt och avslappnat, precis som det ska vara =)


Tack vare henne har jag också nått mitt "stegräknarmål"


20.127 steg blev det i lördags och en massa härliga naturbilder.


Hoppas ni haft en lika bra helg som jag har haft.








Till och med "in the middle of nowhere" fanns det en mysig inredningsbutik... så några söta koppar, skedar och en fin handduk (som jag kommer använda som duk) fick följa med hem =)



Kram Junhe

12 kommentarer:

Stina sa...

Tack gumman! Det var jätteroligt att du kom.Värken försvinner väl snart..haha.
Hälsa Grodan Puss

junhe sa...

hemma på landet...

vi får skylla oss själva =) grodan hälsar tillbaka. Kram och hej, leverpastej

ellenors hörna sa...

hallå goooding
vackra kort verkligen, int funderat på å bli fotograf? hehe skulle du passa bra som.. nu fick jag otroligt nog använda datorn
lite för en gångs skull... ha det bäst super kram

junhe sa...

ellenors hörna...

tack sis, du är allt bra snäll du =D

Stina sa...

Bråkfia...puss

Eva Agnes sa...

Vilka härliga naturbilder. Skogspromenader är livgivande. Och så fina koppar du fick tag i. Kramar Eva Agnes

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

HEj vännen! vackra bilder...låter som om du haft det skönt och vilka fina koppar du fyndat! kram

Linneagården sa...

Naturpromenad med stegräknaren på? såg ut att ha varit en skön helg/höstdag & du hittade söta koppar oxå.
*kram* /madelene

junhe sa...

hemma på landet...

dt är jag dt=)


eva agnes...

tack "gumman", vi drack the i kopparna idag och "guben" min sa att de var mysiga.


lisa...

tack, kul när andra gläds över de fynd man gjort. nu letar jag som en galning efter de som är återförsäljare för green gate.


linneagården...

tack för titten och den gulliga kommentaren =)

Eva Agnes sa...

Hej min vän!
Jo, jag har också haft en kul helg med ödetorp och sådant..hi hi.
Kramar Eva Agnes

Dorthe ♥ sa...

Vackra höstbilder...och kopparna är ju bara för söta!
Kram
Dorthe

ellenors hörna sa...

mamma tyckte att det vart bra bilder, du e så fiiiiin :P