torsdag 18 oktober 2007

Zonterapi

Efter en arbetsdag kan det vara skönt med massage. Idag passade jag på att få zonterapi hos "min" massör. Jag har nog aldrig varit med om något liknande (det gör ju ont ju), men å andra sidasn hade hon aldrig varit med om att en av hennes "patienter" har somnat under behandlingen (jo det är sant... jag somnade efter 40 minuter). Det gjorde ont på ett bra sätt... när jag kom hem drack jag lite the och gick och vila (somnade nästan direkt). Det var härligt det =)
Jag tycker att det är faschinerande att hon såg mina "krämpor" i mina fötter... helt otroligt alltså.


Igår fick jag ett paket från mixin. Förrutom ett par örhängen köpte jag 2 söta knythjärtan. De är så söta så jag bara måste visa ett av dem. Nu blir det till att jaga ett ställe till det andra hjärtat =)







Ha en bra torsdag!


Kram Junhe





10 kommentarer:

Stina sa...

VILKA SÖTA HJÄRTAN.
SKA OCKSÅ BESTÄLLA DÄRIFRÅN NÅGON DAG.
TACK, FÖR ATT DU KOM OCH DRACK KAFFE OCH FIKADE HOS MIG.
HOPPAS ATT GARDINERNA KOMMER ATT PASSA HOS DIG. FAST DET TROR JAG ATT DE KOMMER GÖRA. DU HAR DET SÅ MYSIGT OCH FINT HEMMA HOS DIG.
JAG SKA KOMMA OCH HÄLSA PÅ NÅGON DAG, HELT SJÄLV.
DÅ KAN VI FIKA OCH MYSA LITE MED LJUS.
ELLER HUR+
DET ÄR BARA ATT KOMMA HIT VET DU, NÄR DU KÄNNER FÖR DET.
KUL NÄR VI KAN HÄLSA PÅ HOS VARANDRA.
DU VET ATT JAG GILLAR DIG JUNNE. NÄR JAG INTE GÖR DET SKA JAG SÄGA TILL...HAHA...
NÄDÅ, SÅ DUM ÄR JAG INTE MOT NÅGON.
INTE ENS MOT DIG.
EFTERSOM VI PRATAR PÅ MSN, SÅ FÅR DET RÄCKA MED DETTA KORTA MEDDELANDE. HEHE... PUSS OCH KRAM FRÅN DIN VÄN STINA...

junhe sa...

hemma på landet...

du är bara för go´du stinis... vänta lite... jag måste bara skratta lite...du är inte så tokig själv vet du gumman. tack för att du finns. stor kram till dig =)

n o r d i n g å r d e n sa...

Mysiga saker och gulliga hjärtan och fin bild på dig, ha en trevlig helg! Mari.

Hem och Lycka sa...

Vad härligt det låter med massage när man somnar mitt under behandlingen ;-) Ett tecken på att massören var skicklig! Söta ting du shoppat! kram

Stina sa...

Hoppas att kvällen känns lättare än denna dag. Kramis

junhe sa...

TACK ALLIHOP FÖR ERA KOMMENTARER. NU TAR JAG EN LITEN PAUS FRÅN BLOGGANDET. ÖNSKAR KOMMA TILLBAKA NÄSTA VECKA. ÖNSKAR ER ALLA EN TREVLIG HELG. KRAM JUNHE

Stina sa...

Pussar och kramar så du har över helgen. :-)

Stina sa...

Hoppas att du mår bra vännen. Puss

Eva Agnes sa...

Så fina hjärtan du har köpt.
Jag skrattar när jag hör att du somnade under zonterapin.Det har jag faktiskt också gjort.
En väninna till mig som är sjukgymnast skulle lära sig zonterapi och jag var testpilot. Jag gick hos henne och fick terapin i många månader. Visst är det fascinerande.
Det gör ont också. Men som du säger bra ont.
Kramar Eva Agnes

Stina sa...

Bra att du kan ta igen dig du...Puss