onsdag 6 februari 2008

UTMÄRKELSE



Idag hade jag inte tid att kolla bloggen, skulle egentligen kolla tågbiljetter på sj, men den gamla vanan tog över och här sitter jag nu...och ser att jag har fått utmärkelsen "spread the love award" av goá agnes med bloggen "Agnes Shabby Chic". Ni vet, "gullgumman" med glimten i ögat och huvudet fullt av kreativa & vackra ideér som hon delger oss alla med. TACK KÄRA DU, jag känner mig hedrad att du tänkte på just mig bland alla dina bloggvänner. Nu ska jag i min tur dela ut den till 3 bloggare jag uppskattar och som jag känner förgyller mitt liv med sina ideér & sin vänskap (vilket blir svårt, eftersom det finns så många av er som gör det =).


På grund av att hon alltid ställt upp för mig när jag behövt det, för alla tips hon ger mig (och andra) vad gäller inredning & för sin glada och humoristiska personlighet trots att hon inte alltid mår så bra, skickar jag en "spread the love award" till stina med bloggen "hemma på landet" En stor kram till dig kråkan =)
Den andra utmärkelsen skickar jag till min lilla syster, med bloggen "ellenors krypin". Liten, men naggande god och med ett hjärta av guld som verkar hålla för vad som helst. You are the best sis =))
Sista utmärkelsen går till "fröken sidenskär", för hennes otroliga sinne för romantisk inredning och för allt fint hon tillverkar och visar mig (läs oss). Bara älskar dina handledsvärmare =)
KRAM & GODNATT









11 kommentarer:

Ann-Sofi sa...

Tack vad du e "gullug" blir så glad! värmer verkligen i mitt hjärta att läsa så fina ord(:

Go natt snälla Junne(:

Stina sa...

Men vilken goding du är.
Ja, visst är jag väl bra...hahahaha...


Puss och kram


Maja hälsar;-)

Ann-Catrin sa...

Det var bra val tycker jag!!!
kramar A-c

MiaMaria sa...

Gratulerar!!!!!!!!!!
Miamaria

Nygammalt sa...

Grattis till utnämningen!

Korgen köpte jag hos Himlen runt hörnet i somras.
Kram.

junhe sa...

nygammalt...
tack =) delad glädje är dubbel glädje!!!

En inredoholic sa...

Tack för titten och grattis till utmärkelsen, den var du verkligen värd!

Kram och trevlig helg!

Lilla Blanka sa...

Grattis vännen, den är du verkligen värd!
Ha en underbar helg,
Mia

H ennA sa...

En trevlig helg till dig med :-)

Kram Anne

ellenors hörna sa...

du e väl för go. älskar dej så mycket. Mitt hjärta står inte pall för vad som men ganska mycket :)tusen och en tack så mkt kära syster. pok på dej

ellenors hörna sa...

å ja just det.. grattis till utmärkelsen ;) välförtjänad..pok