måndag 26 november 2007

Den som spar han har...

Igår letade jag som en tok efter mitt pass (som oturligt nog har kommit på villovägar). Det börjar ryka i knutarna, för om drygt en månad bär det av till varmare breddgrader =)

Hur som helst hittade jag andra spännande saker i mina "gömmor"...bland annat många kort, skrivna av vänner och som sparats under flera år. Tänk att dessa kort kan glädja mig efter så många år...den som spar han har, tänkte jag för mig själv.

Vänner ja...det är något speciellt med vänner =) eller hur?


"När vännerna kom till var tanken ganska klar,

för vänner har nå´t i sig som ingen annan har.

De har en hand som hjälper de lyssnar & förstår,

de viker inte undan när många andra går"


Jag sänder en tanke till alla mina vänner därute...TACK FÖR ATT NI FINNS=)



9 kommentarer:

Handplockat sa...

fniss
ler åt att passet är på villovägar
jag känner igen mej sååååå

kramelikram

En inredoholic sa...

åååå.. så underbart att åka till värmen!!

Blir lite avis ; )

Lilla Blanka sa...

Ja, tänk vad ett gammalt kort eller brev kan glädja, många år senare oxå...!
Hoppas passet dyker upp snart :o
Mysigt med semester till lite ljus o värme..!
Kram Mia

MiaMaria sa...

Hejsan!
Visst är det kul med gamla brev...

Du vill alltså ha turkosbotten och sedan att det står jag älskar dig med svart text inget annat på?
Jag kan försöka , testar ju först här hemma sen kollar jag upp med dig....
Jag har så många idéer nu på dessa tavlor....så får jag lite mer tid så ska jag sätta mig ner....

Ha´nu det gott!
Miamaria

Stina sa...

Du är en riktig ostsmörgås du. En vän alltså.;-)

Eva Agnes sa...

Hej lillflickan!
Det är så nu att går jag in hos någon så har jag genast glömt varför och vad jag gör där... Inte klokt.
Så du ser att jag behöver ta igen mig ett tag. Det ska jag också göra, det lovar jag. Min dotter kommer att sköta om mig ett par dagar.
Kakelugnen som du såg tillhör Björn och tyvärr inte mig.
Annars hade jag gärna haft en sådan. Men jag får nöja mig med en braskamin. Och, det är inte illa heller. Vi hörs snart igen.
Kramar Eva Agnes

Pia sa...

Tack för kommentaren i min blogg. :-)
Hoppas det är ok att jag länkar till dig i min blogg. :-)
Kram

junhe sa...

SKICKAR ETT TACK TILL ER "GODINGAR" SOM LÄMNAT SÅ GULLIGA KOMMENTARER =D ha en bra kväll!!! junhe

Hannele på Hisingen sa...

oj, mitt pass är för gammalt. (Tänk, jag skaffade pass med mitt "nya" namn efter 15 års äktenskap, reste med den gamla :)