fredag 9 november 2007

SPÄNNANDE

Inte trodde jag denna tävling skulle bli så spännande.....=)


Rätt svar denna gång är: 4 st stearinljus (långa ljus).


Ingen svarade helt rätt, men 2 var bra nära;

EVA med 5 st och

ELLENORS KRYPIN med 3 st.


Detta betyder ännu en fråga =D...detta blir svårt....frågan besvaras endast av dessa två och besvaras snarast. Absolut senast lördag kl. 09:00


Vilken typ av snitt blomma föredrar jag?


nejlika eller gerbera

TACKAR ALLA SOM MEDVERKAT I TÄVLINGENS SLUTSKEDE =)

Idag har jag bonat om i köket...vinterbonat kallas det nog. Mysigt blev det...eller vad säger ni? (Tyvärr är bilden liten, men en större bild är inlagd längre ner på sidan).
HA EN TREVLIG HELG / JUNHE

9 kommentarer:

ellenors hörna sa...

hmm jag säger gerbia på den frågan :P sen tyckte jag det blev kanon fint i köket, stor kram

Eva sa...

Nejlika!! för att det ska slippabli en utslagsfråga till

Trevlig helg!

Stina sa...

Det är MASKROS, fattar väl alla. Puss


Vad fint det är i köket. Puss

NICOLINAS BONING sa...

Det ser riktigt mysigt ut i sin vinterskrud;-)
Ser att vi har samma vita fläkt...men vi har vår i hallen för att sprida och hålla nere värmen från kaminen.
Ha en skön helg/Birgitta

junhe sa...

TÄVLINGEN ÄR AVGJORD!!! TACK FÖR SNABBA SVAR. EVA AVGÅR SOM SEGRARE, NEJLIKA ÄR DEN SNITTBLOMMA JAG FÖREDRAR MEST (MIN FAVVO BLOMMA T.O.M). SKICKA ADRESSEN VIA GMAIL, SÅ KOMMER KROKEN =)

Handplockat sa...

fniss =)känner mej hedrad =)

fint i köket kul att du har kökssoffan sådär
fiffigt

ha en go lördag

Nygammalt sa...

Oj nu har jag varit borta länge som missar så fina tävlingar.
Grattis till vinnaren!

(Vad kul att du ska till Sthlm, då hittar du säkert en massa fint)
Trevlig helg!

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

snyft!! hihi....hoppas att du får en superbra helg. Har ni mycket snö? vi har fått en hel del inatt. Kram

junhe sa...

TACK FÖR GOÁ KOMMENTARER...MAN BLIR JU RÖRD JU =)ÖNSKAR ER ALLA EN TREVLIG HELG/ KRAM

PS "hemma på landet"...

PUSS PÅ DIG B)