onsdag 7 november 2007

TACK...


...TILL ALLA ER SOM VARIT MED OCH SVARAT I TÄVLINGEN!



RÄTT SVAR ÄR ALTERNATIV NUMMER...ETT (76 LJUS)


(jag är smått överraskad över att det blev så många ljus...)



AV 28 STYCKEN SVARADE NEDANSTÅENDE 7 RÄTT. FÖR ATT FÅ EN VINNARE KOMMER DESSA ATT FÅ EN EXTRA FRÅGA.




"dante kruse"


"hannele"


"fröken sidenskär"


"eva"


"ellenors hörna"


"lisa (vitapelargonerochzink)"


"handplockat"




FRÅGAN : HUR MÅNGA AV DESSA 76 LJUS VAR STEARINLJUS (långa ljus)?




HÄR GES INGET ALTERNATIV, VINNAREN ÄR DEN SOM GISSAR RÄTT ANTAL ELLER DEN SOM KOMMER NÄRMAST.

TÄVLINGEN SLUTAR FREDAGEN DEN 9 NOVEMBER KL. 17:00

Om fler svarar rätt, blir det en utslagsfråga....puh...



I lördags var vi ute och flög i ett fyrsittsigt plan... en otrolig upplevelse... tänk att få se sitt hem uppifrån =)Kul när man har vänner med olika talanger & möjligheter. Tyvärr blev jag dålig trots åksjukeplåster, men nu har jag gjort det iallafall. Utsikten var otrolig, bilden gör det inte rättvist.


HA EN BRA DAG/ JUNHE





10 kommentarer:

Hannele på Hisingen sa...

Jaha, vi kör hårt; 19 långa ljus :)

Ann-Sofi sa...

Va kul! tihi... Det va nog 6 st som va långa ljus(:

Mvh ann-sofi

Eva sa...

5 st var det!!!!

Anonym sa...

Jag tror att av dessa 76st så var 27st långa...Krams krams// Mirre

Handplockat sa...

spännande oj
jag tänkte 5 eller 7
nu har ju eva tagit 5 redan
depp
så då får jag väl säga sju =)
(*ler* om det var 5 så får jag väl en hedrande 2:a plats)
kramelikramen

Stina sa...

Fly och far...
så var det bara Junne kvar.:-D

Stämningsfullt sa...

Tack för din fina kommentar! Roligt med lite tävlingar. Jag gissar på....12 st ljus.

ellenors hörna sa...

ptjaa lite svårt... hmmm av 76 ljus använde du nog 3 långa ljus

Nina sa...

ville bara titta in och önska trevlig helg ! kramar i mängder !

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

hm vad spännande. Jag gissar på 10st,,,hihi vad roligt!kram