onsdag 21 november 2007

INSPIRATION

Nu är det dags att jag tackar alla er som tittar in hos mig...
och ger mig inspiration!!!
För det gör ni verkligen...
Inredningsdjungeln kan verkligen vara snårig, hal och förrädisk, och då är det skönt att någon (läs flera) erfaren bushman går före och röjer stigen åt en.
Att man sedan får inspiration från andra på vägen, gör absolut ingenting.
Jag har aldrig varit beroende av att följa inredningsmodet slaviskt, utan skapar helt enkelt mitt eget mode vad gäller inredning.
Jag blandar färg, form och material som jag känner och trivs med.
Så fortsätt ni "inredningstokar", att inspirera oss andra...och sprida glädje!
Tack & hej, leverpastej =D

9 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Visst är det alla tiders med inspiration från folk därute.
Det gör mig verkligt inspirerad också. Tack för fläckborttagningstipset (Vilket hejans långt ord!). Om du går tillbaka till mig har jag ett nytt inlägg om det.
Ska precis gå och hämta ut tvätten.
Kramar Eva Agnes

Stina sa...

Tokiga go-fia. :-) Puss

www.nestorforlag.se sa...

Hittade hit och ville bara säga hej inna jag gick vidare.
Ha en bra kväll.

Eva Agnes sa...

Hej vännen!
Om du klickar på min musikmojäng kommer dsu till stället där du fixar musioken. När du lagt upp vad du vill ha kopierar du html-koden och lägger in allt på din sida.
Låter väl lätt???!! he he he
Om sanningen ska fram kommer jag inte ihåg ett enda något hur jag gjorde. Men det var inte svårt.
Lycka till och kramar
Eva Agnes

ellenors hörna sa...

hello... skönt att alla kommer med tips ;) inte jag dock. ska till rosi sen, ha det guld ;)

Lilla Blanka sa...

Jag är lika lycklig som du över all inspiration från alla era fina bloggar, det är så givande!
Håller med dig, jag har oxå min egna stil o smak, bryr mig inte om den följer något speciellt mode. Omger av saker och den stil som jag gillar helt enkelt.
Kram, Mia

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ja visst får man mycket inspiration av alla otroooliggt duktiga tjejer!!!
Kram
Marie

n o r d i n g å r d e n sa...

Tack själv!!! Visst är det härligt med alla dessa bloggar men iblnad blir man FÖR inspirerad! : ) Mari.

ellenors hörna sa...

hallå.. jag tar mig inte vatten över huvudet, men ska jag vara kvar på jobbet så måste jag göra fler än 6 demos imånaden vilket jag inte kom över förra månaden men men.. vi ska se hur december blir, ha det gott. kram från mej o göran med familj.. PoK