torsdag 29 november 2007

Äntligen riktig snö =)

Jaha...ska vi tro att vintern har kommit på riktigt denna gången...eller smälter snön bort som de andra 5 gångerna? Ja, vi kan nog inte vara allt för säkra på att det ligger kvar, men vi kan glädjas åt den...det gör iallafall jag.
Trots att jag nästan inte kom ut på vägen imorse, för att det var ett "snille" som plogat upp värsta snövallen mot min utfart...men jag är glad över snön jag...
När jag skulle åka hem från jobbet klockan fyra, höll jag inte på att komma därifrån. Något "snille" hade plogat bort all snö på parkeringen så det var glans is kvar som jag kunde spinna loss på (man är visst aldrig nöjd =)

Men jag gillar snön iallafall =D

Och alla vinterbilder man kan ta. Kram & godnatt/ junhe

7 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

Tack för titten inne hos mig..kom gärna tillbaka.
Du har mycket fint på din blogg och mycket tankvärda saker att läsa!
jag kommer snart tillbaka

Birgittas minnen sa...

Hej, trevligt att du tittade in till mej och röstade, det känns fint. Trivsam blogg du har om lite av varje. Och snö det har jag också utanför knuten, massor, men det är så härligt och vackert. Kram och ha en mysig advent.

Dorthe ♥ sa...

Sååå vackra bilder...tänk om det hade sett ut så här i Jönköping...hade varit mysigt!

Kram
Dorthe

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Här är det bara grått och regnigt...usch
Kram
Marie

n o r d i n g å r d e n sa...

Ja nog är det vackert ute med all snö vi har fåt nu! Blir en sådan julstämning på en gång! Ha en skön advent! Mari.

Lilla Blanka sa...

Vilket ståhej det blev för dig med snön (!) men det är ju mysigt med snö i alla fall som du säger. Här är det +7 och GRÖNT ännu :(
Kram o ha en bra helg vännen!
Mia

MiaMaria sa...

Snö i massor!
Ha´en skön fredag!
Miamaria