måndag 2 juli 2007

The



Jaha, då var man förkyld igen då (exakt 6 veckor sedan sist). Det är svårt att vara glad och uppåt när man har hela huvudet fullt i snor, men man ska se det positiva i alla situationer, nu har jag ju möjlighet att dricka mer the (jag har för närvarande 16 sorter). Jag är en stor the drickare, men dricker avsevärt mer när jag är förkyld. Några av mina favoriter är: Jasmin, Passionsfrukt, Karls svarta, Lime och Champagne the (glöm inte att tillsätta honung eller lite kanderad ingefära- supergott!!!). Tillsammans med Echinaforce och en pläd är de mina närmsta vänner just nu (eftersom mina bokstavliga vänner inte vågar sig hit med risk att få med sig baskelusker hem *fniss*). Jag hoppas på SNAR bättring, jag går ju på semester nästa vecka :D
För den inbitne the drickaren rekomenderar jag http://www.gronatheinporten.se/
Få se om man orkar göra något idag, mer än att sitta uppkrupen i soffan med en kopp the i handen. Men förresten... det lät inte helt fel det heller. Önskar alla en bra dag. KRAM

2 kommentarer:

Ann-Sofi sa...

Hejsan!

Vad jobbigt med förkylning så länge... jag har nyss blivit frisk från en...
tänkte maila dig angående frågan om mina hjärtan men hittade inte någon e-mail adress så jag skickar en komentar istället. Jag har hjärtan ute på tradera. Avishfi heter jag där.
Har lite mer hjärtan hemma om du vill köpa ett annat än de på tradera. Kan maila bilder. 66 kr inkl frakt kostar de.

Krya på dig!

Mvh Ann-sofi

ellenors hörna sa...

ojojoj det låter inte bra det där. du får helt enkelt komma ner till mig här hemma å friskna till :)