torsdag 5 juli 2007

Torsdagsmys

Alla har vi väl hört talas om "fredags-mys", det är iallafall den dag då vi gör något extra vad gäller mat och avkoppling. Men varför inte ha "måndags-mys" eller varför inte "torsdags-mys"? Jag banar gärna vägen för nya influenser, faktum är att jag gjorde en maträtt (enkel) som kan komma att kallas "...mys". Tagliatelle med heta räkor, vatten med gurkskivor i (har man inget vin kan man alltid dricka vatten ur vinglaset för att få känslan :o)



Idag fick jag för övrigt min shabbychic korg (auktion på tradera). Jag fick som vanligt många ideér om vad som skulle vara i den och vart den skulle hänga. Kanske passar den som blomsterkorg, inne som ute.

3 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Å så fint du hade det där i fönstret, verkligen mysigt och hemtrevligt ! och torsdagsmys både lät och såg gott ut, mera mysdagar till folket!! Mari.

Stina sa...

Superfint.
Vi får väl träffas snart igen. Nu har jag varit så trött i ett par dagar så jag knappt ser nåt. Blää!
Hälsa gubben! Puss

Ann-Sofi sa...

Glömde tacka För affären och fina bilderna på mitt hjärta sen länken till min sida (:

Trevlig semester!

Mvh ann-sofi