torsdag 26 juli 2007

Altanen

Äntligen kikar solen fram... och ut åker dynorna och kroppen får sig förhoppningsvis lite mer färg än vad den har (vit). Idag har jag gjort iordning en liten "tvätthörna" på ute altanen. Min man har saknat det när vi sitter ute och äter (så slipper han gå in och tvätta sig, när det går lika bra att tvätta sig ute). det blev kanon mysigt, eller vad säger ni?
Kannan, SOAPS skålen och tyghjärtat är loppis fynd. Ljuslycktan köptes in i Hjo (Hem & Hobby)"Handfatet" är mangelboden fynd, handduken är från Hemtex och hjärt tvålen köptes i Thailand. Duken (romantiskt blommig) är från min mor. Blomman fick jag från en kollega som skulle flytta. TACKAR TACKAR!!!

3 kommentarer:

Stina sa...

Jättemysigt, blåbärsgunnar...

junhe sa...

Ja eller hur, men nu ska jag ändra igen... jag vann en skål och kanna på tradera, så söt (shabby chic). Så, det blir att ändra igen :D

Stina sa...

Puss du gumman...