tisdag 31 juli 2007

Inreda ute

Trots att jag började jobba i måndags är jag faktiskt ledig idag :) Och vad gör man då, om inte pular lite hemma. Idag fick jag äntligen hem min kanna och skål i emalj, som jag ska ha ute på altanen...


... det blev ännu bättre än den förra skålen och kannan (som jag nu ska sätta blommor i).

Annars håller jag fortfarande på med fönstren... det tar sådan tid... Ett av dem har jag hunnit oljat in och satt dit hälften av glasen (12 totalt). Drygt att trycka fram kittet när man har en trög spruta :(




Extra fint blev det med lite blåklint i handfatet

3 kommentarer:

Stina sa...

Jaha, så har damen pulat igen då...


Håll inte på så mycket. Det blir för fint vet du. Hälsa Hampo. Puss

junhe sa...

Jag har lärt mig av dig lingonbertha :3 Klart jag hälsar till "gussen", han sover än....

Det Ljuva i livet sa...

Vilka fina kannor och baljor.. Men finast av allt blir nog fönstren *grön av avund* Ha det bra! Frida