söndag 29 juli 2007

Fönster skrapning

Idag har jag skrapat och maskerat fönster nästan hela dagen. När jag var klar med ett fönster (2 kvar) började det att regna... och åska. TYPISKT, tänkte jag...nästan klar med ett fönster och så kommer regnet, aldrig så olämpligt som nu :( Jaja, det blir väl att fortsätta imorgon... efter jobbet isåfall. Min semester är ju slut :( så nu börjar allvaret igen.
Ql att ha lite pyssel på gång, och dessa fönster lär ta tid... många småglas att skrapa och maskera.

3 kommentarer:

Stina sa...

Hörrudu. Jag kan ta ett sånt där fönster jag. Mmmm...
Puss

Skatan sa...

Hej, tack för besöket : ) Vilka oerhört vackra fönster du arbetar med! Förstår att det tar tid dock men det lär det vara värt när de väl är på plats!!!

junhe sa...

Jag stortrivs med arbetet... riktigt myser för jag vet hur jag vill ha dem och att dt kommer att bli så fint :)