måndag 2 juli 2007

Pyssel



Jaha, då har ytterliggare en dag gått. Det är konstigt vad en dag går fort. Trots min förkylning har jag lyckats att vara lite aktiv (efter 11 koppar the ligger adrenalinet på topp). Förutom att jag har pratat med min syster (hon tjatar på mig för att jag aldrig hör av mig), sms:at en vännina (hon tjatar också på mig att jag aldrig har tid att träffas) har jag gjort 3 halsband som jag ska ha på mig i sommar. Jag vill ha något som sitter högt upp och runt halsen (klassiskt), men jag hittar inget i affärerna, så då gjorde jag några.

Ha en bra kväll allihop och tänk på: Den visa talar om vad han ser, dåren vad han hört. KRAM

5 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Helt underabara halsband du har gjort! Stilrena men snygga och användbara! Tack för min länk hos dig, du länkas omedelbart ockaså! Krya på dig! Mari.

junhe sa...

Både dina kommentarer och din blog sätter verkligen guldkant på livet, och tack för omtanken :D

Millis sa...

Jättefina halsband!
Hoppas du kryar på dig snart.
Hälsningar från en annan snorfia!

Stina sa...

Du kan du blåbärspajen!

Jättefina. Säg åt Ellenor att hon gott kan traska in till mig.
Puss snorjärs. Love You!

junhe sa...

Tack för omtanken och för positiva reaktioner på mitt "pyssel". KRAM