måndag 9 juli 2007

Semester

Just nu myser jag i Hjo, här finns verkligen något för alla. Mysiga små butiker, cafeér, en charmig hamn med många fina båtar och 2 mysiga hamn restauranger med otroligt god mat och vin. Mysig miljö med gamla gator, arkitektur och parker. Tröttnar man på Hjo, kan man åka till "stor" städerna Skövde eller söderut mot Jönköping för att shoppa(om man inte är rädd för vatten vill säga... mycket översvämningar neråt landet). Bilder kommer att sättas in senare.
Ha en fortsatt bra semester allihop, jag har precis påbörjat min :o)

5 kommentarer:

Stina sa...

Jodu blåbärspajen. Den blev såld efter en timme den. Det var många som ville köpa den.
Nina...blev vinnaren.*fniss*
Puss

Ann-Sofi sa...

Åhhh ja det är så fiint i Hjo dit har jag varit på husvagnssemester.
Finns ju en jättemysig affär vid hamnen hem & hobby eller va den heter. Så fint & gå nere på stigen mellan campingen och hamnen(:

Ha det fint!

Maria sa...

Vilket fint hem ni har !!

Njut av semestern medans den varar, själv är jag i jobb redan *suck*

junhe sa...

Jag håller med om att hem & hobby är mysig (ibland saknar man den affären i Dalarna). När man ändå är i Hjo,måste man besöka NJUTA (kaffe, the och chokladälskarnas paradis). Tack för inlägget, ha dt bra KRAM

ellenors hörna sa...

hahahah.. då känner du mig INTE hehehe.. det gick väl bra skulle jag tro. maten va go´, efterrätten var bättre, var ju din ju ;) pluttan...