söndag 1 juli 2007

Hall

I fredags var jag med om något så trevligt som en tjejkväll. Vi var 3 som trivdes ihop och åt mycket gott. (Inte nog med det så fick vi presenter också). Dagen efter var jag full av inspiration och började måla...resultatet blev fantastiskt bra må jag säga :D Tack "kråkfia" för att du ger mig och andra så mycket inspiration och glädje. Nu ska jag ta hand om min förkylning (krypa upp i soffan med the, nybakta kladdkake muffins och en varm filt. Kan inte bli bättre). Kram på er





6 kommentarer:

Stina sa...

Nämen jag tror att jag dör. Är du inte nöjd nu så är det nåt fel på snoret. Puss

junhe sa...

Jag är nöjd... med hallen ja. Men nu är det "bara" trappan upp, övre hallen(ser bedrövlig ut), toaletten (ser för trist ut) och vårt sovrum (ingen kommentar) kvar att fixa. Det är akut med sovrummet men jag har lite ideér (tänkte fråga din man vad det kostar att måla om det) :D

Ann-Sofi sa...

Hej!
Tack för ditt besök...
Kul att du gillar mina hjärtan(:
fin blogg tittar in fler gånger.

Mvh frökensidenskär

Stina sa...

Jasså, du är inne och dräller snor i min blogg. Tur att matbilderna var flyttade då.:-D Hahaha...

Grodan ja...Han du... och en nyckel till Mangelboden.*fniss*
Puss


Eller ja, det där lät kanske lite fel, märkte jag nu...Moahahahaha

junhe sa...

Jasså, du är vaken *fniss*, tänkte göra din fisk idag, men om jag misslyckas ringer jag till cateringen i Bjurs.

ellenors hörna sa...

händer ju mkt här inne ju..
hinner ju inte vända mig om förens nått nytt finns här.. menn du har ju inspirationen såå-- my place after u'rs