onsdag 4 juli 2007

Pyssel



Det kanske inte var så smart att jobba idag, när jag tänker efter... men det var ju så lugnt på jobbet... nästan ingen stress alls. Ok att jag inte är helt återställd efter förkylningen, men det är ju så tråkigt att bara vara hemma. Det är en annan sak om man faktiskt orkar göra något, men det gjorde inte jag (förutom några halsband och lite, och då menar jag lite städning). Jag är en social varelse, som efter ett par dagars isolering törstar efter... ja, folk (låter knäppt, men jag är iallafall ärlig). Så nu är jag helt slut efter dagens arbete! Fast jag har orkat "pärlat" lite nu på kvällen. Jag har gjort 2 hjärtan, (en till min mamma och en till syrran) som jag faktiskt är nöjd med. Jaha, nu återstår endast att få i sig lite mat och sömn inför arbetsdagen i morgon (06.30-13). Jag ska klara det!!! Glöm inte: det som inte tar kol på en, det härdar (fick jag ofta höra från morfar när jag var barn). Ja, det är väl bara att låta tiden utvisa om det han sa var sant! Kram på er.

2 kommentarer:

Stina sa...

Du kan ju blåbärsnisse!Puss

junhe sa...

jag vet, krulltott