söndag 23 september 2007

Från en dator på tågstadionen...

... sitter jag och "slår ihjäl" tid. Tänk att tågstadionerna har datorer med internetuppkoppling nu för tiden. HÄRLIGT!!! Igår följde jag med min syster hem (35 mil). Vi sa båda att detta ju var lite "crazy", men hon ville så gärna ha sällskap och hon betalade retur biljetten åt mig. Vi skrattade och hade så kul hela vägen ner (jag trodde vi hade skrattat färdigt när vi passerade örebro... men då tog det ny fart =). Ännu bättre blev det när vi väl kom fram och jag upptäckte att hela familjen var samlad (utom storebror). Det var otroligt roligt att träffa "alla" syskonen (vi träffas inte så ofta eftersom vi är spridda över landet) och alla syskonbarn (8 stycken och den 9:onde på väg om 2 veckor). Så nu sitter jag här på stadionen och... väntar.... och väntar... på tåget. Och vi vet ju alla... att den som väntar på något gott... han väntar ALLTID för länge. Nu har jag avslöjat vad jag är upptagen med idag... men vad ska ni andra göra en söndag som denna? Om du har tid över... svara gärna. Hur somhelst hoppas jag att ni får en bra söndag!!! KRAM JUNHE

11 kommentarer:

Stina sa...

Ont i huvvet! :-) Puss

junhe sa...

hemma på landet...

vad har du vart ute på för tok nu då =)

Stina sa...

Vilken tid?

Nä, huvvet vet du. Det orkar ingenting det...

Stina sa...

Det blir bra det:Kramis

Eva Agnes sa...

Det kallar jag syskonkärlek, att följa med på en resa på 35 mil. Det låter som en härlig söndag med alla skratt och träffen med familjen.
Kramar till dig
Eva Agnes

ellenors hörna sa...

Tack så jätte mycket stora syster att du kunde följa med ner :) Detb var jätte skojj.. Det gick ganska bra i söndags, har bestämt tj.. i oktober men vet inte när men vi ska ut iaf ;) såå kul... ha det guld sis lot of löv från mee 2 U

junhe sa...

ellenors krypin...

any time sis... any time! Love U =)

junhe sa...

eva agnes...

det var en dag jag inte kommer att glömma i första taget =)

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Hej vännen!
självklart får du länka jag blir bara gals. Vad härligt att träffa hela familjen. Både jag och min man har många syskon så när vi ska ses allihoppa så måste man nästan hyra en lokal :) kram

Nina sa...

så du har åkt tåg du - vad härligt. tåg är avkopplande på nåt vis och kul att få tjata med syrran också...
kram

junhe sa...

stygga lilla loppan...

jag älskar att åka tåg, dt är så avkopplande och så köpte jag en bra bok att fördröja tiden med =)