söndag 30 september 2007

Avslappnat

Denna dagen har inte gått i många knopp vill jag säga... man har bara tagit det lugnt! Jag antar att jag laddat upp inför morgondagen. Inte nog med att det är en arbetsdag... dagen förgylls med ett tandläkarbesök också =(



Nu är det inte så att jag är rädd inför besöket, men jag ska operera bort en visdoms tand (vilket jag har gjort 3 gånger tidigare, och som inte gått helt smärtfritt). Jag tycker helt enkelt att det är så otroligt obehagligt... och som Nasse så passande sa;

"Det är inte lätt att vara modig, när man bara är ett mycket litet djur"


Ibland känner man sig ganska liten inför situationer som inte känns så bra. Nu vet ju jag att det kommer att lösa sig, men den där gnagande oron, eller pirret i magen vill inte riktigt släppa iallafall. Jaja... det är bara att bita ihop (förlåt... gapa) och se glad ut. Det känns alltid bättre efteråt... nåja... det känns bättre i munnen efter några dagar iallafall (men plånboken gapar tom).

Decoupage i köket

Hoppas ni haft en trevlig helg!

mvh junhe

3 kommentarer:

junhe sa...

junhe...

snopet... det blev ingen tand utdragning idag... diagnos från en ny exad tandläkare kan leda till fel beslut och nu träffade jag en tandläkare med 30 års erfarenhet som sa att min visdomstand skulle sitta där den satt (och fin var den också). "hålet" var inget hål utan den slog emot en annan tand när jag åt och åstadkom detta ilande. KANON KALKON, tänkte jag och lämnade tandläkaren med en något fetare plånbok än jag räknat med. KRAM PÅ ER =)

Hem & Harmoni Marie sa...

Vilken tur! Utdragning av tänder i onödan kan man ju vara utan! :)
Jag var hos tandläkaren för två veckor sedan.. inte kul men som tur inga hål.
Ha det så bra, kram Marie

junhe sa...

hem & harmoni...

tack detsamma =)