onsdag 26 september 2007

Stressigt värre =(

När dagen har varit fullspäckad och en aning stressig, känns det skönt att bara få sätta sig ner framför ett dukat bord i en avslappnad och trevlig miljö. Jag kände verkligen stressen slita i mig... men det räckte att komma innanför dörren hos min goa´väninna i stan. Doften av en mustig gryta slog emot mig och hon hade fullt av nytt "ögongodis" att vila ögonen på. Vi åt och skrattade... och så åt vi lite till. Vi hann med lite inrednings snack också förstås. Detta uppskattade jag verkligen!!! Vi får göra om det snart igen =)
Lite höst inspirerat i hallfönstret

Man hinner nästan med hur mycket som helst, om man bara inte gör sig någon brådska.

9 kommentarer:

faster atta sa...

Så sant som det är sagt... Stressar man så blir inget gjort! Du, så fin kaninan från Lisa är hos dej, jag förstår att du blev nöjd!!! Mm, det är helt underbart att komma hem till Lisa och titta på alla underbra kaniner innan de flyttar till sina nya familjer.
Kram

junhe sa...

faster atta...

tack för titten =)
t.o.m min man tyckte att kanin fröken var (citat) "en klämmig sak" *hi hi hi*

Stina sa...

Du Haklappen...Kan du maila till mig?

junhe sa...

hemma på landet...

nej =)

Ann-Sofi sa...

Hej!

Tack för ditt besök.
Har du hittat en plats till tvålen?
(:
Ha det fint!
Mvh Ann-sofi.

junhe sa...

fröken sidenskär...

japp, den kamperar ihop med 2 andra fina & väldoftande tvålar i mitt lilla badrum =)

Dorthe ♥ sa...

Ljuvlig bild!
Kram

Stina sa...

Kråkfia!:-)

Hem och Lycka sa...

Vad fint hon gjort i fönstret! Härligt med trevliga middagar! kram