måndag 3 september 2007

Efter en paus

... (välbehövlig) är jag tillbaka! Konstigt att man ska bli helt orkeslös, trots att man gör sådant man verkligen tycker om och som är inspirerande. Tack också för alla inlägg ni gjort (trots att jag själv inte orkat vara aktiv)
Ja, ja, det är bara att bita i det sura äpplet och ta nya tag. Nu är övre hallen färdig iallafall. Det blev ett helt nytt rum... ljust och mysigt på samma gång. (t.o.m min man gillade förändringen så gissa om mitt hjärta "fladdrade" lite extra)

Här kommer bilderna =) Haré bra!



EFTER


17 kommentarer:

Stina sa...

Du kan du mä...
måla på trä.:-)


Hur fint som helst ju. Där kan jag sova. Puss

junhe sa...

välkommen =)

Ann-Sofi sa...

Vilken skillnad!(: jättemysigt!

Mvh Ann-sofi

Eva Agnes sa...

Åh vad snyggt det blev. Precis lagom med vitt. Snyggt jobbat!!!
Klockan köpte jag i Halmstad för många år sedan. Den var inte dyr. Jag tror att jag har sett likadana här på nätet, men minns inte var. Sök runt lite hos dem som har klockor. Annar har jag en annan som jag har skickat efter från en butik i Edingburg som heter Miam-Miam.
Om du tittar på min länksida under nätbutiker hittar du den butiken. De är lite dyrare för de är i plåt men de skickar fort som ögat.
Kramar Eva Agnes

Stina sa...

God natt, mangeltanten! Puss

ellenors hörna sa...

vit ,vit, vit kunde du inte tatt en annan färg sis.. som tex svart :P kram kram, kan jag få boka om lite när jag ska komma.. om jag kan komma på onsdag redan för jag måste va hemma på söndagen å åka till ulricehamn då. kram

Maria sa...

Hur mysigt som helst!!!

Stina sa...

Nja, jag har ju den där fyrkantiga gamla, i så fall.:-)Som jag skaffade på loppisen.

Stina sa...

Ja, jag vill nog ha 100 i alla fall. Jag vet hur dyra dessa gamla lådor är. Den här är hel och fin och har mycket och vacker text på ALLA yttre sidor. T.o.m baksidan...

Jag vet ändå inte var jag ska ha den.
Den avlånga har jag i tvättstugan med tvätt- o sköljmedel i. Puss

Stina sa...

Men kom ihåg att denna är FYRKANTIG...

junhe sa...

hemma på landet...

tack och bock, sockerlock =)

junhe sa...

inredningstokig själ...

tack =)

Stina sa...

Puss och kram

Min Skattkammare sa...

Hej där!
Jag har försökt skicka kommentarer till dig men de har liksom studsat tillbaka! Få se om det går nu.
Hallen som jag tittade på innan blev ju jättefin! Vit färg = underverk! Eller hur!?
Ha´en skön helg!
Kram Kicki

NICOLINAS BONING sa...

Vilken skillnad det blir med "lite vit färg"!
Mysigt...speciellt när mannen också är nöjd;-)
Birgitta

Dorthe ♥ sa...

Hej,
Tack för ditt besök hos mig!Vilken skillnad, kan knappt tro, att det är samma rum. Då är du glad och nöjd nu förstår jag! Fast det brukar vara så, att när det ena är klart, börja man redan fundera på nästa projekt. Ha en trevlig helg!
Kram

junhe sa...

en doft av danmark...

tack för kommentaren... och helt rätt, jag vet inte i vilken ände jag ska börja =)