onsdag 12 september 2007

Inlägg nr 50

Tänk att tiden går så fort... jag har redan hunnit med att göra 50 inlägg i bloggen. Detta tänkte jag fira med att visa en "varm" och mysig bild...




... från vår kakelugn (själva kakelugnen har jag ju redan visat). Det är så mysigt att bara sitta uppkrupen i soffan med en bra bok och en kopp the, en kall höst eller vinter kväll, och samtidigt höra sprakandet från vedträden som brinner i ugnen. MYSFAKTOR PÅ HÖG NIVÅ (förutom mys med "guben", massage eller att ströva runt i fjällen förstås).

Vad har ni för mysfaktorer?

Jag är trött som en gnu, så det blir ett kort inlägg (dagen till ära).

Godnatt och glöm aldrig; hur ringa en människa än är, har hon en uppgift att fylla

KRAM

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Juhne,

Vilken härlig bild du har på din kakelugn, där skulle jag vilja sitta hela höst och vintern. Kan jag länka till dej?
Hälsningar
Sanne

Skatan sa...

Oj din lyckans ost som har en egen kakelugn!!!

Tack för besöket förresten : )

Kram.

n o r d i n g å r d e n sa...

Mysig bild och ja, högsta mysfaktorn är nog vid en kakelugn , vedspis med tända ljus och ett glas vin. Komplett. Mari.

Anonym sa...

Avundsjukan sprider sig.. jag vill oxå ha eld sprakandes när jag kryper upp i soffan.. men nästa vinter kanske! Tack för besöket säger jag med!
/A

junhe sa...

shabby chic & lantligt...

javisst får du länka mig, tack för att du frågar =)

junhe sa...

skrotmaja...

tack för ditt besök =)

junhe sa...

guldkant på livet...

jag håller med du... dt blir lättare att uppfylla dt nu dpå jag gått med i en vincirkel på jobbet =D

junhe sa...

annapanna...

du är för snäll =)

Stina sa...

Nä, jag har inte hunnit göra något av dem än. Majas bord är precis färdigt. Puss