torsdag 16 augusti 2007

En klibbig dag

Dagen har varit stressig och kvalmig :( ja klibbig, det ligger nog åska i luften här

Men jag fick ju faktiskt en bra dag igår och det ska jag hålla i minnet ett par dagar framöver :)
När vardagsrummet i princip är färdigt vad gäller inredning, tänkte jag ge mig i kast med vårt badrum som är så trist :(




Men lite tyg, nya handdukar och en gammal pinnstol kan faktiskt förändra intrycket en aning. Från trist till lantligt och ljust.


Ikväll ska vi hälsa på ett par vänner ( med tanke på att hon har "mjölkmage" som jag får vi se om det blir ngn fika) . Men trevligt ska vi ha iallafall.

Ha en fortsatt bra dag på er!

11 kommentarer:

Stina sa...

Ja titta ja, så bra det blev. Det är minsann fart på tanten. Puss

junhe sa...

Same to you honey :D

Stina sa...

Ni är så välkomna så...

Stina sa...

Sitt där och vänta du...Hehe...

Stina sa...

Har suttit hela dagen med hjärtat. NU är det klart! Knölsvan!

Stina sa...

Jo, vi kan åka dit på onsdag, tokolga. Puss

Lallis sa...

Det blev ju kanonbra:)
Ha en fin söndag !
Mvh Lallis

junhe sa...

lallis...

tack detsamma :)

junhe sa...

hemma på landet...

vad glad jag blir :D vilken tid?

Millis sa...

Så fint det blev!

junhe sa...

millis...

tack =)