lördag 25 augusti 2007

Frukost ute

Jag är ingen "frukostmänniska", men idag kändes det helt ok att göra en mysfrukost. Jag satte mig ute i solen med frukostbrickan och en grymt bra deckare (knappt 100 sidor kvar). Innan jag visste ordet av var frukosten slut och boken utläst. Ja så kan det gå.






Håller för närvarande på att måla ett par "kuber", (min pappa har byggt 2 fyrkantiga kuber som används som förvaring eftersom de är ihåliga, men också till att sitta på) som inte oväntat kommer att bli vita. Denna helg kommer vi bara att ta det lugnt (imotsats till förra :)) HOPPAS NI ALLIHOP FÅR EN BRA HELG! KRAM

18 kommentarer:

Stina sa...

Mysigt med frukost. Puss

ellenors hörna sa...

du läser på som en liten rö :) Hur är det tanten :) bra hoppas jag.. tack för inlägget.. var i gbg igår. ha det gött kram

ellenors hörna sa...

ttttttttttt självklart no worries

Stina sa...

Din lilla fjärsing!

Eva Agnes sa...

Och jag som tycker att frukosten är det bästa med hela dagen.
Det är klart att sitter jag dessutom ute i solen och med en superbra deckare är det ännu bättre.
Klrat att du får länka mig. Jag gör detsamma med dig.
Kramar Eva Agnes

Min Skattkammare sa...

Din frukost ser ju alldeles underbar ut där på fårfällen!
Du får nog lov att bli en "frukostmänniska" i alla fall!
Spännande med kuberna.......
Kram Kicki

junhe sa...

eva agnes...

tack och bock :)

Skatan sa...

Tack det samma! Blir spännande att se vad du skall med kuberna till... : )

junhe sa...

min skattkammare...

jag får nog dt

junhe sa...

skrotmaja...

har dragit sista pensel draget

junhe sa...

hemma på landet...

fjärsing...???

n o r d i n g å r d e n sa...

Ja, utefrukost är mysigt det... Praktiska kuber din pappa har byggt och vilka fina fynd du gjorde i Gagnef! Mari.

Stina sa...

Fjärsing är en giftig fisk...Puss

Mallan sa...

Vad härligt med frukost ute! Låter som att du haft det jättemysigt!
Ska bli spännande att få se kuberna när de är målade o klara.
Kram Malena

Spets och snor sa...

jag har inte börjat med Stig Larsson än... de verkar bra!

junhe sa...

spets och snor...

kanonbra deckare... har börjat på nästa bok

junhe sa...

hemma på landet...

då passar vi ihop du och jag =)

faster atta sa...

Stieg Larsson och frukost = utmärkt kombination! Älsakar båda två, skulle ha svåer att välja om jag var tvungen...

Tack för besöket! Visst är baddamerna söta!! Mönstret har landat i lådan nu, underbart.

kram