onsdag 15 augusti 2007

Färdig målat...

...ja detta projekt och för stunden. Jag trodde att förvaringsskåpet skulle ta längre tid än det gjorde, men 6 timmar (2 strykningar) och en burk färg senare är jag alltså färdig. Vi är båda nöjda med resultatet, det blev ett annat ljus i vårt vardagsrum. Så här såg skåpet ut före målningen:
... och så här fint blev skåpet efter målning :)


Lite ögongodis måste man ha :)

Önskar er en fortsatt trevlig dag allihop. Nu ska jag dricka lite the, the människa som jag är.

5 kommentarer:

Stina sa...

Bamse dig, vad du kan.

Tack, för idá, Tokfia.

Ann-Sofi sa...

Jättefint vilken skillnad det blev... tänk vad lite vit färg kan göra....(:

Mvh ann-Sofi.

ellenors hörna sa...

hmm, I'm not sure...
Men men det e ju du som
ska bo där, säger som hemma på landet TOKFIA ;) Miss u 2 u know
Löv u my dear sis

Millis sa...

Superfint!!! Vilken skillnad!
Kramis

junhe sa...

ellenors hörna...

jag trivs mer i vitt än grönt, svart och rött (de färgerna bryter jag av med i min inredning) vad bryter du av med rödtott? X)