fredag 10 augusti 2007

Klart för upphängning

Äntligen är det dags att hänga fönstret på plats... (min man tyckte nog att jag var lite knäpp som ville ha ett fönster på väggen, men när han såg hur det blev sa han; ja, men det blev ju bra det här gumman.) och det blev det ju (xtra mycket tack till stina för inspirationen). Nu är det bara de svart vita korten som saknas, men eftersom jag inte hittat ngr som passar mig ännu, får det vara för stunden. Över till nästa projekt, men först lite bilder :D







Fler hjärtan från "hemma på landet"





Nu över till lite målning! Om vädret tillåter blir det nog lite solning ute också :D


Ha en bra dag allihop och tack för alla trevliga kommentarer jag får från er. KRAM



6 kommentarer:

Stina sa...

Du ser...Nu lyser det upp ja...Pruttkudde!

Fint. Vi ses väl sen? Puss

junhe sa...

hemma på landet

Absolut pussgurka :p

Mallan sa...

Vad fint du har gjort! Vilken häftig idé! Kram Malena

Stina sa...

puss:-)

ellenors hörna sa...

ja missar dig aldrig när jag är här ute i etern :D
läget? bra hoppas jag, ska till gbg imorgon med jobbet. Idag var spinac hos vetrinären, han vaknade för en stund sen men nu sover han igen. Ha det gott, kram.
Ps. Lycka till med nästa projekt Ds

junhe sa...

ellenors hörna

tack sis, du är min trogne suporter