måndag 6 augusti 2007

Hjärtan


Det är inte svårt att bli påverkad av den "hjärtfeber" som råder... T.o.m lilla jag har gjort några söta små ting som just nu förgyller min fina galje på väggen och en av skåpsluckorna. Idag blev jag färdig med mitt fönster jag ska ha inne i vardagsrummet.... det kan inte sluta klia i mina fingrar förrän det hänger där det ska!!! Tackar för en fin dag, men önskar att morgondagen inte blir lika varm, (trots att jag är ledig) eftersom jag har fler målarprojekt på G.
Ha det gott, igelkott :D




7 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Hej vännen!
De hjärtana du gjort är ju helt underbara. Vilken snits!
Kramar Eva Agnes

Nina sa...

jag sökte på jontez men hittade inga ...på tradera ...gjorde jag fel kanske?

tack för tipset iallafall. kram

Ann-Sofi sa...

hallo(:
Ja visst e dom söta mina små slitna loppiskor... Jättesöta hjärtan du gjort.. hjärtfeber jaa det har nog många fått i bloggvärlden...
Ha det fint i finvädret

Mvh Ann-sofi

Stina sa...

Ser man på ja. Tanten kan ju...


Ska försöka bli klar med dina hjärtan. Men jag har ingen spets än, så det tar kanske lite tid ändå. Men du kan väl plaska upp fönstret ändå.
PäronBertil...

junhe sa...

KLART JAG KAN, MEN DET BLIR INTE SAMMA SAK VET DU PAJSTINA :d

nina sa...

Du upphör aldrig att förvåna mej!Du är ju ett geni!Nu går du och gör ett hjärta till mej bums!Hör du det?Och det ska vara en gåva så det så!

junhe sa...

Självklart ska du FÅ ett hjärta, din päronpaj :D