söndag 26 augusti 2007

Målarmästare...

Ja, denna helgen gick verkligen fort vill jag lova!!! Trots att jag har varit lite vissen (har sovit dåligt några nätter nu) har jag lyckats att ta mig i kragen och målat lite (det är bra terapi arbete). Pappas kuber, benen på mitt lilla vardagsrums bord och köksfönstret fick sig ett rejält lyft med ett par lager vit färg. Vardagsrummet har blivit mycket mysigare med alla vita detaljer. Kuben används som extra sittplats.

FÖRE


EFTER




Köksfönstret blev bra och syns mer nu än tidigare (även om min man inte upptäckt att jag målat om det)...


FÖRE


EFTER




5 kommentarer:

Stina sa...

Tack för idag och för den goda maten, Pruttgurka. :-) Love You! Puss

junhe sa...

tack detsamma pluttpäron =)

Solsjö - Under en vind sa...

Klickade runt bland olika bloggar och plötsligt hamnade jag här, en blogg med ett namn jag känner igen! Vi har setts förr, men inte här - utan på tradera! Jag kallar mig där salleon....kunde se hjärtat med vingar skymta i en bild...Var verkligen roligt att hitta dig! Vi ses!! Kram!

junhe sa...

uppe på vinden...

alltid lika kul att "träffa" på "traderare". ska titta in på din blogg. ha det bra =) kram

My Lovely Home sa...

Kul att du gillar butiken, du är välkommen att kika in när du vill=)
Kram Johanna