fredag 24 augusti 2007

En rolig dag

Ja, så har alltså även jag varit på Tulavippan (en JÄTTESTOR loppis i Gagnef). Vilken tur att vi inte hade någon tid att passa, för det fanns så mycket fina saker. Om jag köpte allt jag gillade, skulle min chafför ha behövt en släpkärra med sig (hon köpte för all del lite hon också). Men mysigt hade vi och det var det viktigaste. Jag hittade fina (vita) lakarn och örngott, ett stort ovalt uppläggningsfat (blåa rankor runt kanten), en vacker lampskärm och en snygg glasklocka (som jag gick runt och pinglade med i jakten på ett passande fat till).
Vi firade för övrigt vår bröllopsdag nr 9. (22:e) med oxfile', klyftpotatis och rödvins sås. Törley och blandad färsk frukt blev en bra avslutning. Förutom Anders 9:års present (en fotoram iform av en 9), täcken och kuddar, blommor, "HOME"-kudde och ett presentkort på en restaurang fick jag/ vi även ett brudhjärta. Jag har gått och önskat mig ett i smyg och gett min man vissa vinkar. Gissa om jag blev glad när jag fick ett (många glädjetårar). Speciellt tack till "bruden" som gjort det till oss. KRAM PÅ DIG!!!

HA EN BRA KVÄLL ALLIHOP :D

Inga kommentarer: