torsdag 2 augusti 2007

Mysrysligt

Ännu ett projekt avslutad ! Mina gamla fönster blir så fina. Trots att jag redan har planer för dem (altanen) kan jag inte hålla mig ifrån att pröva andra ideér, som tex här:



-Du går runt och pyntar och myser... medan jag ryser, säger min man (därav uttrycket mysrysligt) . Han tycker att jag får så många ideér vad gäller inredning och han är rädd att riva ner något. Han mår bra av att se mig pynta hemma och trivas, men ibland blir det för mycket. Jag får väl slå av på takten lite...

KRAM & PUSS TILL STINA FÖR KRUKAN & PALMEN, DEN PASSADE :D

Nu återstår det stora udda fönstret jag hittade på logen häomdagen. TIPS NÅGON???

15 kommentarer:

Stina sa...

Fint ja, lilla tokfia. Man kan sätta fönster ovanför sängen. Men där har ni ju redan ett. Haha...Sedan kan man hänga det på raken med ett hjärta i varje ruta. Drutten och Jena - mittenbena. Puss

junhe sa...

Bra ide´... får jag mängd rabatt?

Stina sa...

Ditt lilla päron.:-)

junhe sa...

Det var din ide´, blåbäret

Skatan sa...

Å så vackert fönster! Tänk om jag ägde två sådana, då skulle de bli dörrar till en väggvitrin...här finns INGA fönster bara för att jag behöver dem. Det är det där med att handla eller inte handla när man verkligen behöver något... :)

Tack för besöket!

n o r d i n g å r d e n sa...

Å nej, har inga tips men jag kan bara konstatera att ditt fönster var ohyggligt vackert, så mysigt det såg ut med den lilla söta kaninen dinglande där... Ha en skön helg!! Mari.

junhe sa...

Tack för tipsen & gulliga kommentarer :) Ska visa sedan hur det blev

Stina sa...

Berta. Jag köpte nåt litet siddu.

Hem & Harmoni Marie sa...

Vilken fin blogg du har... jag återkommer!
Tack för titten hos mig!
Kram ~Marie~

Stina sa...

Hörru Bertalisa. Jag har en större palm här till salu om du vill...
Precis likadan fast större.
*smack*

junhe sa...

Jag slår gärna till... ska jag ta med stora eller lilla plånboken? I annat fall kan jag ju dyka upp ocj smaska på ditt fika :D

Stina sa...

Ja, kom och fika du...Du kan få ett trådhjärta som belöning.*fniss*

Anonym sa...

Hej,
Jag vet inte hur jag hamnade hos dig men jag tittade runt bland alla fina blogar och på ett av dina fina kort såg jag en kanna, balja och soapskål och så kände jag igen ditt namn: mangelboden,Du har ju köpt det av mig. Kul att se att det blev så fint. Och vilket fint hus du bor i.
Hälsningar
Sanne/homesweethome

junhe sa...

tack för gott kaffe, du är en toppenvän du!!! Xtra mycket tack för hjärtat :D

Stina sa...

Cykel för dig ja, HjortronGunnel...